مدافع ایرلند ، سند صعود ولز را امضا کرد

تیم ملی فوتبال ولز به لطف گل به خودی مدافع ایرلند شمالی به مرحله ی یک چهارم نهایی جام ملت های اروپا راه پیدا کرد .

دیدار تیم های ولز و ایرلند شمالی ، شنبه شب از مرحله ی یک هشتم نهایی جام ملت های اروپا (یورو 2016) با قضاوت «مارتین اتکینسون» انگلیسی در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس برگزار شد و در پایان ولز با کسب پیروزی یک بر صفر ، راهی مرحله ی بعدی شد .

در نیمه ی نخست هر دو تیم روش کاملاً محتاطانه را در دستور کار داشته و به فکر بسته نگه داشتن دروازه ی خود بودند که همین امر سبب شد تا اتفاق خاصی رخ ندهد .

در نیمه ی دوم نیز شرایط تغییر چندانی نکرد و ایرلند برای رسیدن به دروازه ی حریف روی به توپ های بلند آورده بود و ولزی ها نیز به حرکات انفرادی «گرت بیل» و «آرون رمزی» دل بسته بود .

در دقیقه ی 75 مهم ترین صحنه ی این دیدار شکل گرفت و ارسال «گرت بیل» از جناح راست سبب شد تا «مک ایلی» مدافع ایرلند شمالی دروازه ی تیم خودی را به اشتباه گشوده و ولز را در آستانه ی پیروزی قرار دهد .

در دقایق باقی مانده بازیکنان ایرلندشمالی توان رسیدن به دروازه ی حریف را نداشتند و در نهایت سوت داور انگلیسی به نشان برتری یک بر صفر ولز و صعود این تیم به مرحله ی یک چهارم نهایی به صدادرآمد .

در نخستین دیدار این مرحله ، لهستان پس از تساوی یک بر یک مقابل سوییس در وقت های قانونی و اضافه ، توانست در ضربات پنالتی به برتری دست یافته و صعود کند .

از ساعت 23 و 30 دقیقه و در دیداری حساس تیم های کرواسی و پرتغال به مصاف هم می روند .

**ترکیب ولز :
واین هنسی ، کریس گانتر ، نیل تیلور ، بن دیویس ، جیمس چستر ، اشلی ویلیامز ، آرون رمزی ، جو آلن ، گرت بیل ، جو لدلی (جاناتان ویلیامز) و سام ووکس (رابسون کانو).
سرمربی : کریس کولمن

**ترکیب ایرلند شمالی :
مایکل مک گورن ، گرت مک ایلی (ماگنیس) ، جانی اوانز ، استیون دیویس ، کوری اوانز ، کلی لافرتی ، استوارت دالاس ، اولیور نورود (نیال مک گین) ، جیمی وارد (کونور واشینگتون) ، آرون هیوز و کریگ کاتکارت
سرمربی : مایکل اونیل

"ایرنا"

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها