لیگِ برترِ فوتبالِ ایران 15 تیمی شد !

در فاصله ی ۱۲ هفته تا پایانِ لیگِ برتر در دوره ی بیستم ، محمدرضا زنوزی انصرافِ خود را از مالکیتِ ماشین سازی اعلام کرد .

او در نامه یی مفصل به هیات فوتبال تبریز و در پاسخ به نامه ی جواد ششگلانی رییس این هیات ، نامه یی نگاشته که در آن به موضوع قطعیت انصراف خود از باشگاه‌داری (ماشین سازی) و تعلیق این موضوع از سوی خودش اشاره کرده است .

او پیش‌تر در نامه یی از هیات فوتبال خواسته بود که مقدمات انتقال مالکیت ماشین را فراهم کند و خود هیات این موضوع را در دست داشته باشد که هیات فوتبال با انتشار نامه یی در پاسخ از زنوزی خواسته بود تا تدبیری فراهم آورد که تا پایان فصل مالکیت در دستش باشد و سپس موضوع انتقال مالکیت در دستور کار قراربگیرد .

از آن جایی‌که سقوط ماشین به رقابت های لیگ یک قطعی به نظر می‌رسد و در شرایطی که این تیم در فصل جاری چهار بار اقدام به تغییر سرمربی کرده است ، زنوزی علاقه‌یی به حضور در تیمی که بارها برای انتقال مالکیتش اعلام کرده ، ندارد و حالا تصمیم نهایی اش برای تعلیق مالکیت خود گرفته است ؛ اتفاقی که در طول لیگ برتر فوتبال ایران رخ داده و مسبوق به سابقه است .

با انصراف زنوزی ، راهی که باقی می‌ماند مجاب کردن او به ادامه ی کار تا پایان فصل یا پیدا شدن فردی برای حضور به عنوان مالک با شرایط فعلی است . در غیر این صورت لیگ برتر فوتبال ایران بابت این شرایط و مالک یکی از باشگاه های ۱۶ گانه اش لطمه ی شدید خواهددید .

از این نامه این طور می توان استنباط کرد که لیگ برتر ایران در روز ششم فروردین ۱۵ تیمی شده ، مگر آن که با مذاکرات یا کمک هایی از گوشه و کنار ، این شرایط تغییرکند .

نکته ی مهم این است که وقتی مالک یک باشگاه مسوولیت خود را به حالت تعلیق در می‌آورد ، بدان معناست که در مخارج تیم همکاری نخواهد داشت و مشخص نیست که هزینه های سفر ، اردو ، دستمزد و … ماشین سازی چه گونه پیش خواهدرفت .

در ادامه ی این مطلب نامه ی محمدرضا زنوزی به هیات فوتبال تبریز را مشاهده می‌کنید :

blank

blank

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها