پژمان نوری : خاطرات زیادی با مهرداد داشتم

هافبک تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با بیان این که روزهای خوبی را با اولادی در دوران فوتبالی سپری کردیم ، گفت : خاطرات خوبی با مهرداد دارم و هنوز نمی‌توانم باور کنم او دیگر در بین ما نخواهد بود

 

 

 

 

 

خبرگزاری مهر _ پژمان نوری با ابراز تاسف از درگذشت نابهنگام مهرداد اولادی گفت : هنوز در شوک از دست دادن هادی نوروزی بودیم که مهرداد هم به آن اضافه شد . وقتی به ما خبر دادند ما در حال تمرین بودیم و با شنیدن این خبر دنیا بر سرم خراب شد و تمام بازیکنان ملوان نمی توانستند باور کنند مهرداد که تا دو روز پیش با ما تمرین می کرد و برای مداوا به تهران آمده بود ، به یک باره از بین ما جدا شود و دیگر به ملوان بندرانزلی برنگردد .

 

هافبک ملوان در ادامه افزود : ما سال ها بود که با یکدیگر دوست بودیم و خاطرات تلخ و شیرینی با هم داشتیم و روزهای خوب و بدی را با یکدیگر پشت سر گذاشتیم و هنوز نمی توانم باور کنم که دیگر مهرداد را نخواهم دید .

 

وی در ادامه تاکید کرد : امیدوار هستم که پدر مهرداد که داغ بزرگی را متحمل شده ، من را هم به عنوان پسر خود قبول داشته باشد و مطمئن باشد هر کاری از دستم بربیاید ، برای آرامش این خانواده انجام خواهم داد ، هر چند که می‌دانم آن ها داغ بزرگی را متحمل شدند و این داغ هرگز از یاد آن ها نخواهد رفت .

 

نوری در پایان و در پاسخ به این پرسش که چرا دیگر بازیکنان ملوان در مراسم تشییع حضور پیدا نکردند ، توضیح داد : متاسفانه با توجه به این که فردا باید از هفته ی بیست و هفتم لیگ به میدان برویم و سازمان لیگ بازی ما را به تعویق نینداخت ، تنها من و مدیرعامل باشگاه به عنوان نماینده ی تیم ملوان بندرانزلی در مراسم حضور پیدا کردیم تا شاید بتوانیم مرهمی بر دل داغ دیده ی خانواده ی اولادی باشیم .

 

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها