روی یک اشتباه به حریف پنالتی دادیم

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت : فرصت های گلزنی بالای ۹۵ درصد داشتیم که گل نشد .

فرهاد پورغلامی در نشست خبری گفت : بازی را خوب شروع نکردیم اما در اواخر نیمه ی اول بهتر شدیم . جام حذفی فرصت خوبی برای تیم‌هاست . فرصت های گلزنی بالای ۹۵ درصد داشتیم که گل نشد . این فرصت‌ها را باید تبدیل به گل کنیم .

وی افزود : بازی را خوب شروع نکردیم اما هر چه از بازی گذشت ، بهتر شدیم . جام حذفی استراتژی خاص خودش را دارد . ما روی یک اشتباه فردی به حریف پنالتی دادیم .

سرمربی ملوان در مورد پوریا غلامی که باعث این پنالتی شد ،‌ گفت : پوریا از بهترین بازیکنان تیم ماست ، خودش هم از این بابت خیلی ناراحت است ،‌ ما 4 موقعیت خوب گلزنی داشتیم که از دست رفت ؛ باید تمرکز بیشتری داشته باشیم و به سرعت خودمان را بازسازی کنیم .

پورغلامی در مورد کسر 6 امتیاز از این تیم در لیگ یک اظهار داشت : این  چالش منفی 6 امتیاز کار ما را سخت‌تر کرده است ، باید برای آینده بیشتر تمرکز کنیم . از هواداران ملوان به خاطر این باخت عذرخواهی می‌کنم ، چون می‌دانم این بازی چه قدر برای شان مهم بود .

 

"خبرگزاری فارس"

 

 

0 replies on “روی یک اشتباه به حریف پنالتی دادیم”

  • احسان
    23 شهریور 1397 at 11:08 ب.ظ

    با تبریک پیروزی تیم سپیدرود پس از ۴۲ سال بر تیمی که فقط نامی از ملوان دارد ! – بازهم توجیهات صد تا یک غاز !؟ – سطح بازی دو تیم در حد بازی محلات هم نبود ! و همان طوری که قابل پیش بینی بود توهمات ” خودگواردیولا پنداری ” پورغلامی و تفکر مسموم محروم ساختن ملوان از بازیکن ارزشمند و بازیسازی مثل پژمان نوری به نفع مربی ورشکسته ی تیم حریف تمام شد هرچند ارزش های عملکرد درخشان دست نشان در دربی های سال های گذشته به خوبی آشکار شد . کاش این حمایت ها از ملوان در زمان دست نشان انجام می شد و تیم ملوان که در فصل گذشته ۱۷ بازی بدون شکست از زمین خارج شد یک سال مجال برای اتمام پروژه ‍ی صعود پیدا می کرد ! و صدها افسوس که حواشی مشکوک بازی ( توسط تعدادی نفوذی موذی و نابه کار + تعداد کمی هوادار نادان ! ) هم به حیثیت ملوان ضربه ی مهلک زد و هم به فرصت طلبان بی کارنامه یی مثل کریمی هدیه ی طلایی داده شد تا با مظلوم نمایی و ادا اطوار چاله میدانی برای خودش وجهه کسب کند .

  • blank
    حجت
    23 شهریور 1397 at 11:20 ب.ظ

    توصیه ی دوستانه ی من به پورغلامی که نشان داد سطح دانش اش فقط به عنوان یک دستیار سرمربی قابل احترامه ، اینه که تا دیر نشده و بیش از این ها به شخصیت و اعتبار ملوان خسته ضربه وارد نشده شجاعانه جا را برای بزرگان و اهل فن عرصه ی مربی گری خالی کنه و با تاسی از احمدزاده مردانه به نفع ملوان + آبرویش قبل از این که خیلی دیر بشه دست به انتخاب بزنه ! مبادا مثل استیلی با لجاجت و توجیهات غریب منفور و مغضوب واقع بشه !

  • blank
    پژمان کشاورز
    24 شهریور 1397 at 6:34 ب.ظ

    ملوان بدون پدر (استاد بهمن صالح نیا) هرگز به روزهای خوب گذشته باز نخواهد گشت . تصمیم گیرندگان ناتوان بدانند امسال هم ملوان حرفی برای گفتن نخواهد داشت و کارنامه ی سراسر شکست آنان سیاه تر خواهد شد . آخرین مقام درخور ملوان نایب قهرمانی در جام حذفی با استاد بهمن صالح نیا بود . بقیه اگر عرضه دارند فقط یک مقام او را تکرار کنند . تصمیم گیرندگانی که سال هاست مانع بازگشت پدر و مالک واقعی ملوان به خانه می گردند ، بدانند که روسیاهان تاریخ خواهند بود . مردم انزلی غیرت کنند و این افراد را برکنار نمایند تا باردیگر با حضور بهمن صالح نیا ملوان به عزت و عظمت سابق بازگردد .

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها