دراگان به ملوان رسید ، خونه به خونه به دست نشان

در هفته ی سی و یکم رقابت های لیگ یک ، دراگان اسکوچیچ به شهر انزلی بازمی گردد ؛ جایی که دوران بسیار خوشی از آن جا در ذهن دارد .

روز گذشته تیم خونه به خونه که رتبه ی دوم جدول رده بندی را در اختیار دارد ، وارد شهر انزلی شد تا خود را برای مصاف برابر ملوانی که دیگر امیدی برای صعود به لیگ برتر ندارد ، آماده کند . 

مصاف این دو تیم یادآور دوران درخشان اسکوچیچ با ملوان است . دراگان اسکوچیچ اولین سرمربی غیرانزلی چی و غیرایرانی تیم فوتبال ملوان محسوب می شود . دراگان در پایان فصل 91-92 در زمان مدیریت صادق درودگر هدایت ملوان را بر عهده گرفت و شروع ناامید کننده یی در این تیم داشت ؛ تا جایی که هواداران ملوان روی سکوهای استادیوم تختی انزلی علیه این مربی کروات شعار دادند ، اما روزهای خوبی پیش رو بودند .

 ملوان دراگان اسکوچیچ علی رغم شروع ضعیف در لیگ برتر هفته به هفته کامل تر شد ، به طوری که حتی در خارج از خانه نیز تیمی با برنامه و خطرناک بود . کسب پیروزی سه بر صفر برابر داماش در استادیوم عضدی رشت محبوبیت اسکوچیچ را در انزلی به اوج خود رساند و در نهایت کسب رتبه ی هفتمی کارنامه ی درخشانی برای این مربی و البته قوهای سپید در آن فصل رقم زد ؛ با این حال علی رغم محبوبیت فراوان اسکوچیچ در انزلی در پایان آن فصل وی از ملوان جدا شد و هدایت فولاد خوزستان را بر عهده گرفت .

اما در سوی مقابل و روی نیمکت ملوان نیز یک نام آشنا برای خونه به خونه هدایت قوهای سپید را بر عهده دارد . نادر دست نشان که سابقه ی 4 صعود به لیگ برتر را در کارنامه دارد ، فصل گذشته در نیم فصل دوم هدایت خونه به خونه را بر عهده گرفت . وی گرچه موفق نشد نماینده ی مازندران را لیگ برتری کند با این حال در هفته ی سی و سوم تیم تحت هدایت او با متوقف کردن ملوان در انزلی راه لیگ برتری شدن نماینده ی گیلان را سد کرد . 

حالا دست نشان در موقعیتی مشابه سال گذشته قرار دارد و در صورتی که بتواند ، شاگردان اسکوچیچ را در خانه متوقف کند ، نتایج سایر رقبا می تواند موقعیت این تیم مازندارنی در رتبه ی دوم را به خطر بیاندازد و با توجه به این که پس از این دیدار ، تنها سه هفته تا پایان رقابت ها باقی خواهد ماند ، شرایط برای اسکوچیچ و شاگردانش سخت خواهد شد .

روز آینده رقابت های لیگ یک با برگزاری 9 دیدار به طور همزمان آغاز خواهد شد و باید ببینیم در مسابقه ی حساس شهر انزلی کدام مربی و شاگردانش خوشحال از زمین مسابقه خارج خواهند شد .

"ورزش سه"

telegram

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها