شکست پرسپولیس برابر سایپا

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سایپا درشرایطی با شکست سرخ پوشان به پایان رسید که شاگردان برانکو با یک تساوی می توانستند قهرمانی فصل گذشته را تکرار کنند .

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته ی بیست و ششم لیگ برتر فوتبال امروز پنجشنبه و از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپا رفت که این بازی با نتیجه ی ۲ بر یک به سود سایپا به اتمام رسید . آرمان رمضانی (۲۲) و امید خالدی (۲۵) برای سایپا و علی علیپور (۷۵ – پنالتی) برای پرسپولیس گل زدند .

پرسپولیس در غیاب ملی پوشانش به این مسابقه پای گذاشته بود و غیبت نفرات اصلی خودش را در نیمه ی اول به شدت احساس کرد .

 ابتدا آرمان رمضانی در دقیقه ی ۲۲ گل اول را در صحنه یی مشکوک به آفساید برای سایپا به ثمر رساند . شاگردان برانکو که عملکرد ضعیفی در دقایق میانی نیمه ی اول داشتند ، در دقیقه ی ۲۶ روی ضربه ی سر امید خالدی گل دوم را دریافت کردند .

پرسپولیس بعد از این دو گل بر شدت حملاتش افزود . در دقیقه ی  ۳۰ علی علیپور با ضربه ی سر تیرک دروازه ی سایپا را به لرزه درآورد ولی موقعیت های این تیم از دست رفت تا نیمه ی اول با همان دو گل به پایان برسد .

در نیمه ی دوم سرخ پوشان تلاش زیادی کردند تا گل های خورده را جبران کنند . شاگردان برانکو صاحب فرصت های زیادی هم شدند اما دفاع چند لایه ی سایپا اجازه ی رسیدن به گل را نداد تا این که دقیقه ی ۷۵ علی علیپور از روی نقطه ی پنالتی یکی از گل ها را جبران کرد .

در دقایق باقی مانده پرسپولیس بر فشار حملاتش اضافه کرد تا با کسب یک امتیاز قهرمانی اش را مسجل کند اما سایپایی ها اجازه ی باز شدن دروازه ی شان برای بار دوم را ندادند تا با کسب سه امتیاز ارزشمند این بازی ، قهرمانی سرخ پوشان را هم به تعویق بیندازند .

"خبرگزاری مهر"

telegram

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها