پیروزی پرسپولیس مقابل الوصل امارات

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته ی سوم لیگ قهرمانان آسیا برابر الوصل امارات به پیروزی رسید تا در صدر جدول گروه سوم قرار بگیرد .

در روز اول از هفته ی سوم لیگ قهرمانان فوتبال آسیا ، تیم پرسپولیس از ساعت ۱۷:۱۵ امروز دوشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان الوصل امارات بود که این بازی در نهایت با نتیجه ی ۲ بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید .

فرشاد احمدزاده (۳۶) و علی علیپور (۴۱ – پنالتی)  در این مسابقه که حدود ۴۰ هزار تماشاگر برای تماشای آن به ورزشگاه آمده بودند ، گلزنی کردند .

پرسپولیس که روز پنجشنبه ی هفته ی گذشته مقابل استقلال در لیگ برتر شکست خورده بود ، با ترکیبی متفاوت از دربی وارد مسابقه شد . با نظر برانکو ایوانکوویچ ، علیرضا بیرانوند ، جلال حسینی ، شجاع خلیل زاده ، صادق محرمی ، محمد انصاری ، حسین ماهینی (۷۶ – گادوین منشا) ، کمال کامیابی نیا ، فرشاد احمدزاده (۷۹ – احمد نوراللهی) ، وحید امیری ، علی علیپور و سیامک نعمتی (۶۸ – محسن مسلمان) در ترکیب اصلی قرار گرفتند و محسن ربیع خواه و گادوین منشا جایی بین ۱۱ بازیکن اصلی نداشتند .

بازی در نیمه ی اول با دو گل به سود پرسپولیس تمام شد . تا پیش از گلزنی فرشاد احمدزاده ، پرسپولیس صاحب یکی ، دو موقعیت نصفه و نیمه شد که این موقعیت ها راه به جایی نبرد . الوصل امارات هم در غیاب ۷ تا ۹ بازیکن اصلی خود ، تقریباً با تیم دوم پا به میدان گذاشته بود و در نیمه ی اول حرفی برای گفتن نداشت .

حملات پرسپولیس سرانجام در دقیقه ی ۳۶ و روی توپ برگشتی از پرتاب یک اوت توسط احمدزاده به گل تبدیل شد . در دقیقه ی ۴۱ هم علی علیپور توانست ضربه ی پنالتی پرسپولیس را که خودش به دست آورده بود ، به گل تبدیل کند . علیپور بعد از گلزنی در اقدامی جالب توجه ، شادی خود را با محسن ربیع خواه تقسیم کرد .

در نیمه ی دوم پرسپولیس هجومی تر از نیمه ی اول ظاهر شد و توپ های بیشتری را به دروازه ی الوصل رساند اما کم دقتی شاگردان برانکو باعث از دست رفتن چند موقعیت شد .

محسن مسلمان که چند هفته در پرسپولیس نیمکت نشین بوده است ، در دقیقه ی ۶۸ به جای سیامک نعمتی وارد زمین شد . در ادامه گادوین منشا و احمد نوراللهی هم به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمدند .

منشا بعد از حضورش در زمین در محوطه ی شش قدم الوصل صاحب موقعیت خوبی شد که توپش را با بی دقتی از دست داد . در سه دقیقه ی پایانی بازی ، این تیم الوصل بود که حاکم توپ و میدان شد و روی دروازه ی پرسپولیس فشار آورد ولی واکنش های علیرضا بیرانوند مانع گل خوردن سرخ پوشان شد . البته بیرانوند روی یکی از بازیکنان الوصل مرتکب خطای پنالتی شد ولی داور عراقی بازی ، صحنه ی برخورد بیرانوند و بازیکن حریف را بیرون از محوطه اعلام کرد .

در دیگر بازی این گروه ، تیم نسف قارشی ازبکستان با یک گل تیم السد قطر را شکست داد تا هر سه تیم السد ، پرسپولیس و نسف ۶ امتیازی شوند و معادلات این گروه پیچیده تر شود . به این ترتیب پرسپولیس با تفاضل گل بهتر نسبت به السد و نسف در رده ی اول جدول جای گرفت .

"خبرگزاری مهر"

telegram

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها