دست نشان : ملوان در شرایط اسفناک مالی قرار دارد

سرمربی تیم ملوان انزلی گفت : تعداد معدودی بر روی سکوها در حال تخریب هویت و شخصیت هواداران ملوان هستند و با وارد آوردن استرس به بازیکنان باعث شده‌اند تیم نتیجه نگیرد .

نادر دست‌نشان در انزلی اظهار کرد : سعید سالارزاده چند صباحی ، قبل از نیم‌فصل با ملوان تمرین کرد تا اگر از نظر فنی مورد تایید قرار گرفت و وضعیت مالی باشگاه روشن شد نسبت به عقد قرارداد با وی اقدام شود .

وی با اشاره به جلسات برگزارشده مابین شورای شهر انزلی و منطقه ی آزاد با مسوولین ملوان گفت : ملوان در بدترین شرایط مالی قرار دارد ، تاکنون هیچ نهادی ، ریالی کمک مالی به تیم ملوان نداشته است . 

سرمربی تیم ملوان انزلی با بیان این که هیچ‌یک از اعضای ملوان دریافتی نداشته‌اند ، افزود : بازیکنان ، مربیان و تدارکات پولی دریافت نکرده‌اند و بازیکنان حتی برای رفتن به مسافرت هم پول‌ندارند ، اگر کمک‌های مالی پژمان نوری به بازیکنان نبود ، فاجعه رخ می‌داد .

دست‌نشان تصریح کرد : بعد از رفتن دنیامالی از باشگاه ، به‌جز آب‌معدنی هیچ‌چیزی در تمرین نداریم ، با این وضعیت اسفناک شما در نظر بگیرید که انواع و اقسام توهین‌ها از سوی عده‌یی معدود به بازیکنان روا داشته می‌شود .

وی بیان کرد : بازیکنانی در تیم حضور دارند که قبل از بازی از ما می‌خواهند در لیست 18 نفره قرار نگیرند تا فحش ناموس به آن‌ها داده نشود ، شهریار مقانلو چند روز پیش‌هنگام رفتن سر تمرین انواع و اقسام توهین‌ها را شنید . البته 3 – 4 نفر هستند که در سکوها این حرکات را سازمان‌دهی می‌کنند ، ملوان تیم بزرگی است و هواداران بزرگی دارد ، عموم هواداران ملوان چه در بازی چه در تمرین تشویق و حمایت می‌کنند ، لیکن عده‌یی در پشت دروازه و سکوهای سمت چپ جایگاه حضور دارند که توهین‌های زشتی را نثار تیم می‌کنند ، این عده ی خاص باعث وارد شدن استرس به بازیکنان می‌شوند و تمام مشکلات استرسی بازیکنان ناشی از آن‌هاست ، 2 بازی در استادیوم حضور نداشتند ، توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم .

سرمربی تیم ملوان انزلی گفت : تماشاگر نباید به بازیکن استرس وارد کند ، بازیکن تحت‌فشار نمی‌تواند حتی یک استپ ساده انجام دهد که نمونه ی بارز آن بازی مقابل مس رفسنجان بود . نیمه ی دوم بازی توپ و میدان در اختیار ما بود و فرصت‌های پرشماری از دست دادیم که دلیل آن استرس بیش‌ازحد بازیکنان است . 

"خبرگزاری فارس"

telegram

0 replies on “دست نشان : ملوان در شرایط اسفناک مالی قرار دارد”

  • blank
    mehranneusha
    3 دی 1396 at 7:29 ب.ظ

    فکر کنم سی سال دیگه هم دست نشان همین حرف ها رو تکرار می کنه !

  • blank
    احسان
    4 دی 1396 at 8:32 ب.ظ

    ملوان الان حمایت و شارژ روحی نیاز داره نباید پشتش را خالی کنیم . یک سوزن به خودمون و یک جوالدوز به دیگران ! من و شما هم اگه دستمزد نگیریم که دست و دل مان به کار نمی ره ! نباید پشت ملوان را خالی کنیم و آب به آسیاب دشمن بریزیم ! فوتبال ورزش پیچیده ایه ! همین رئال مادرید با این همه ستاره و بودجه و سرمربی تراز اول در زمین خودش در حضور 70 هزار تماشاگر 3 هیچ می بازه ، کسی به بازیکنان توهین نکرد .

  • blank
    mehranneusha
    6 دی 1396 at 12:36 ق.ظ

    اتفاقاً آقا احسان عزیز ، منم ملوانو با ریال مادرید مقایسه می کنم … چون هر دو ، قوهای سپید هستن !!

  • blank
    سعید
    8 دی 1396 at 1:14 ق.ظ

    تا وقتی ملوان به جای باشگاه ورزشی ، کلوب سیاسی باشه ، اوضاع روز به روز بدتر میشه ! چون سیاسیون دنبال مربی و مدیر لایق و شایسته نمیرند ، آن ها کسانی را می خواهند که با آن ها وفادار باشند !
    پس تنها راه نجات ملوان ، رها شدن از قید افراد سیاسی است و بس !

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها