دست‌نشان : در ملوان ضعیف کار نکردم که استعفا بدهم

سرمربی تیم ملوان انزلی گفت : من ضعیف کار نکرده‌ام که بخواهم از سرمربی گری تیم استعفا بدهم .

نادر دست‌نشان در مورد مشکلات باشگاه ملوان و این که این تیم شب قبل از بازی با راه‌آهن هم مشکلات زیاد تدارکاتی داشت ، گفت : بهتر است از من فقط در مورد مسایل فنی بپرسید و مسایل و مشکلات باشگاه را از سرپرست و مدیریت باشگاه سوال کنید ، اما آن چه مسلم است این که باشگاه ملوان مشکلات فراوانی دارد و کمک مالی و حمایت مناسبی از تیم نمی‌شود . بازیکنان با استرس بازی می‌کنند و یکی از دلایلی که نمی‌توانند برتری خود را در مسابقات حفظ کنند ، همین شرایط و استرس است . 

وی افزود : هواداران ملوان همواره تیم را حمایت می‌کنند و از تیم هم برد می‌خواهند اما مشکلات ما فراوان است . به خاطر همین وضعیت است که بازیکنان نمی‌توانند تمام پتانسیل خود را در میدان ارایه کنند . 

سرمربی تیم ملوان انزلی در مورد شایعه ی استعفایش از سرمربی گری ملوان گفت : واقعاً نمی دانم چرا چنین شایعه‌یی منتشر شده است . تیمی که امکانات لازم را ندارد اما با همین شرایط هم بد نتیجه نگرفته ، پس چرا باید استعفا کنم . تیم نساجی مازندران ۵ شکست دارد که ۲ باختش در خانه بوده ، امکاناتی هم که نساجی مازندران دارد ، در این سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده است . آقای صنیعی‌فر حمایت خوبی از تیم می‌کند . با این حال آن ها دو شکست خانگی داشتند ولی ملوان هنوز در خانه نباخته است ، هرچند بیرون از خانه هم پیروز نشده‌ایم که این هم ایراد است و باید آن را برطرف کنیم . من تا روزی که هستم با تمام توان برای موفقیت ملوان تلاش می‌کنم . از خدایم است که بتوانم ملوان را به لیگ برتر بیاورم تا هم محبوب انزلی‌چی‌ها شوم و هم کارنامه‌ام را پربارتر کنم . 

دست‌نشان تصریح کرد : باور کنید در این هفته‌ها به خاطر مصدومیت‌ها نتوانسته‌ام ترکیب و آرایش دلخواهم را در تیم داشته باشم . مهدی کربلایی مدافع وسط ما را به پادگان بردند و ۵ روز پوتین پوشید و شصتش ورم کرد و اکنون نمی‌تواند برای ما بازی کند . ما چنین مشکلاتی هم داشته‌ایم و داریم . با این‌حال برای موفقیت تیم تلاش می‌کنم . من ضعیف کار نکرده‌ام که بخواهم استعفا بدهم . کارهای زیادی از دستم برمی‌آید اما ابزار کار و امکانات لازم را در ملوان نداشته‌ام . بهانه هم نمی‌آورم و از این که ملوان اکنون در جمع تیم‌های صدرنشین نیست ، از هواداران ملوان عذرخواهی می‌کنم ، اما همین تیم و بازیکنان هم می‌توانند کارهای زیادی انجام بدهند . ما در نیم‌فصل می‌توانیم با حل مشکلات شرایط بهتری پیدا کنیم و تیم را به اوج خود بازگردانیم . 

"خبرگزاری فارس"

telegram

0 replies on “دست‌نشان : در ملوان ضعیف کار نکردم که استعفا بدهم”

  • blank
    mehranneusha
    9 آذر 1396 at 12:04 ق.ظ

    تو مقصر نیستی …!
    مقصر ، مدیرانی هستن که به تو اجازه ی جولان دادن ، میدن .
    نمی دونم این آقایون مثلاً هیات مدیره ، دیگه منتظر چی هستن !؟
    نه به محجوب که راه به راه مربی عوض می کرد … نه به دنیامالی که اونقده استیلی رو نگه داشت که ملوان رو برد لبه پرتگاه و یا مایلی کهن که نمی تونست دور برگشت پارسال خوب کار کنه و حالا نصیری و نتایج بسیار ضعیف دست نشان که تازه ادعا می کنه که نتایجش خوب بوده !!!

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها