پورغلامی : چند بازیکن تیم چمنیان را به تیم جوانان دعوت می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال جوانان موفقیت تیم نوجوانان را در جام جهانی ، حاصل برنامه ریزی خوب فدراسیون فوتبال دانست و گفت که از بازیکنان این تیم استفاده خواهد کرد .

فرهاد پورغلامی درباره ی اردوی تدارکاتی تیم فوتبال جوانان در قطر گفت : در اردوی قطر یک دیدار تدارکاتی با تیم جوانان این کشور برگزار کردیم که در این بازی به تساوی رسیدیم . بچه‌‌ها در این مسابقه تلاش بسیاری کردند اما می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم و این بازی من را راضی نکرد . هرچند به نظرم تجربه ی خوبی بود ولی من اعتقاد دارم که تیم ما می‌تواند خیلی بهتر از این باشد . در کل از نوع بازی رضایت کمی داشتم اما مطمئنم در مسابقات پیش‌رو بهترین عملکرد را خواهیم داشت .

وی در خصوص عملکرد تیم نوجوانان در جام جهانی عنوان کرد : تبریک می‌گویم به چمنیان و بازیکنان تیم نوجوانان که در این مسابقات فوق‌العاده بودند و باخت مقابل اسپانیا چیزی از شایستگی آن ها کم نمی‌کند . قطعاً این بازیکنان می‌توانند آینده ی خوبی را برای فوتبال کشور رقم بزنند . تیم نوجوانان شایسته ی صعود تا مرحله ی یک چهارم نهایی جام جهانی بود و با عملکردی که داشت و بدون باخت تا این مرحله پیش آمد ، ثابت کرد که برنامه‌ ریزی خوبی برای آن ها انجام شده بود .

پورغلامی افزود : با این موفقیت ، فوتبال ما نشان داد اگر برنامه‌ ریزی خوبی برای آن انجام شود ، می‌تواند شایستگی خود را به رخ دنیا بکشاند . این موفقیت حاصل برنامه ریزی و تلاش فدراسیون فوتبال و کمیته ی جوانان و چمنیان بود .

سرمربی تیم جوانان در پاسخ به این سوال که آیا قرار است از تیم نوجوانان بازیکنانی به رده ی بالاتر دعوت شوند یا خیر ، به تسنیم گفت : بازیکنان تیم نوجوانان از یک تورنمنت بزرگ و سنگین آمده‌اند اما ما باید رایزنی و چند بازیکن این تیم را به تیم جوانان اضافه کنیم . همه ی نوجوانان در جام جهانی و در پست‌های تخصصی خودشان خوب بودند و ما در پست‌هایی که نیاز داریم با هماهنگی‌ ، برای مسابقات مقدماتی قهرمانی‌ آسیا از آن ها دعوت می‌کنیم .

"خبرگزاری تسنیم"

telegram

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها