تساوی ملوان بندرانزلی مقابل ایرانجوان بوشهر / داستان تکراری

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته ی دهم لیگ یک در بوشهر به مصاف تیم ایرانجوان این شهر رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک پایان یافت .

به گزارش “سپید نیوز” ؛ تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از ساعت 16:30 دقیقه ی عصر امروز (شنبه) در بوشهر مقابل ایرانجوان این شهر قرار گرفت که در پایان این دو تیم به تقسیم امتیاز رضایت دادند .

گل اول این دیدار را بابک مرادی در دقیقه ی 20 بازی از روی نقطه ی پنالتی برای ملوانان به ثمر رساند تا تیم شمالی نیمه اول را با همین تک گل ، برنده به رختکن برود اما تیم میزبان در نیمه ی دوم توانست پاسخ این گل را بدهد . گل تیم ایرانجوان بوشهر را نیز اویس کردجهان در دقیقه ی 59 از روی نقطه ی پنالتی به ثمر رساند .

با احتساب این تساوی تیم ملوان بندرانزلی با 13 امتیاز و یک بازی کم تر از دیگر حریفان در جایگاه  دهم قرار دارد .

telegram

0 replies on “تساوی ملوان بندرانزلی مقابل ایرانجوان بوشهر / داستان تکراری”

  • blank
    حامد بحری
    29 مهر 1396 at 6:56 ب.ظ

    ضعیف ترین تیم تاریخ ملوان را می بینیم . این تیم با این سبک بازی و سردرگم و بی هدف به جایی نمیرسه . این تیم برای رسیدن به لیگ برتر بسته نشده . خدا تیم مایلی کهن رو بیامرزه ، هزارمرتبه بهتر بود ، باز چند تا برد خارج از خانه داشت . به این تیم که اصلاً امیدی نیست . امیدوارم بهتر بشه ولی چشم من یکی آب نمیخوره . هفته ها میان و میرن و فاصله ی امتیازی ما با صدر جدول بیشتر و بیشتر میشه . آخه چه طور ممکنه تمام بازی هایی که جلو هست رو مساوی میکنه ؟ اگه ۳ گل جلو باشه نتیجه در پایان بازی ۳ بر ۳ مساوی میشه اگه ۲ گل جلو باشه نتیجه پایان بازی ۲ بر۲ مساوی میشه . چرا نمیتونه ضعف تیم رو برطرف کنه ؟

  • blank
    پویان
    29 مهر 1396 at 8:44 ب.ظ

    الان کارمون به جایی رسیده که میگم خدا مایلی رو بیامرزه ! چرا چون وقت دادن بلد نیستیم … دست نشان تا تیم رو بکشه بالا عوض میشه … ملوان تیم خوبیه … اما خب استرس خیلی دارن .

  • blank
    mehranneusha
    30 مهر 1396 at 12:03 ق.ظ

    متاسفانه دست نشان بعد ده هفته هنوز ترکیب تیمو عوض می کنه !!
    تقریباً همیشه نیمه ی مربیان رو باختيم …
    با ادامه ی این وضع ، ملوان به هیچ جا نخواهد رسید و ما همچنان باید در حسرت از دست دادن مربی ی خوبی مثل آقا فرهاد پورغلامی بسوزیم و بسازیم …

  • blank
    فرهاد مجیدی
    30 مهر 1396 at 10:43 ق.ظ

    دوستان ملوانی سلام ،،، مشکلات مدیریتی عین بازی شطرنج راه های مختلفی برای برون رفت از تنگناها داره . مدیریت باشگاه باید به فکر باشه . ببینید یک بازیکن ششدانگ نخریدن ، فکر می کنم آقای دنیامالی از سیستم کشورهای شرقی کپی برداری کردن ، سیستم بخور و نمیر ،،،، ما هیچ وقت نخواستیم ایشون تنها بار مدیریت رو بدوش بکشن ، شدنی نیست اگر بود کله گنده تر از ایشون هستن مربی و سخنگو بیان بگن تامین مالی باشگاه به تنهایی بردوش ایشان است ، نه عزیزم اشتباه نکن ، وقتی پولی برای خرید نداری یعنی توان مدیریتی نداری ، تیم شما رو نداشته باشه بهتره تا شما باشین و تیم در احتضار … همردیف شما آقای ساکت سپاهان رو متحول کرد ، آذری ذوب آهن رو … شما همه ی اختیارات رو داری اما عاجز از یک قرارداد با اسپانسر معمولی . پس بدونید که مشکل تیم شما هستی ، تیم اگر در نیم فصل تقویت شد یه راه برون رفت برای شماست وگرنه تماشاگران خوب میدونن پشت پرده چه خبره ، حداقل از وی آی پی بیا بیرون از محاوره تماشاگران چیزهای جدیدی میشنوی . این اعتراض دیر زمانی نمیکشه که از سکوها شنیده بشه . پس لطفاً برای رخداد پشت پرده تیم رو قربانی نکنید . ما نه اینوریم نه اونور ما فقط تیم رو دوست داریم از جناحین بیزار ، دوست داریم دعوا رو ببرن تو حوزه ی شهری و بدبختی هایی که واسش انتخاب شدین ، حقوق میگیرین ، مسوولیت دارین ، تیم رو مثل بچه یتیم از این بغل به اون بغل بلاتکلیف آزار میدین . شما ها نباشین هم ، این بچه نمی میره ، حتی شاید یه سرپرست مناسب پیدا کنه . اگر خوبه اجازه بدین دیگران هم بیان بهترش کنن اگه بده که خوب راضی نیستیم به شما سخت بگذره !!!!! به خدا آسمون “…” نشده فقط شما ازش مدیر افتاده باشین ، خودخواهی و لذت قدرت اجازه نمیده کسی رشد کنه . حیف مردمی که به شماها دل خوش کردن . با این اوصاف اگر برنامه ی شما از سه سال به پنج سال حتی ده سال هم طول بکشه ، همین آش است و همین کاسه . خدایا هر کس برای اعتلای تیم نمایش نمیده بلکه تلاش قلبی میکنه رو موفق بدار ! سواستفاده کنندگان از نام این تیم رو رسوا کن ! چون این تیم شرف یه شهره .

  • blank
    حجت
    30 مهر 1396 at 11:04 ق.ظ

    با توجه به این که به نظر می رسه فدراسیون و صدا و سیما ، عزم جزم کرده اند تا ملوان را منزوی کنند و بندرت بازی های ملوان با حریفان در خارج از خانه پوشش تلویزیونی دارد ، باشگاه ملوان با صف عریض و طویل کادر غیرفوتبالی که “توانایی و استعداد” پوشش ویدیویی بازی های خارج از خانه ملوان را نداره ؟! (امری که با یک دوربین آماتوری و تحت شبکه های مجازی با کم ترین هزینه به سادگی شدنی و عملی ست) ، در این شرایط انتظار داریم تیم گرفتار حاشیه ها نشه !

  • blank
    kambiz
    30 مهر 1396 at 3:35 ب.ظ

    باید به آقای دست نشان و تیم وقت داد و نقاط ضعف را پوشش داد ، به نظرم تیم میتونه به لیگ برتر صعود کنه با حمایت همه جانبه از تیم و مربی میشه اعتماد به نفس و فعل خواستن رو تقویت کرد . ملوان هیچ گاه از دودستگی سودی نبرده . ایران فقط ملوان

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها