کعبی : به نظرم اتفاق خاصی نیفتاده ، بازی دربی را باختیم

کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود گفت : سه بازی مهم در پیش رو داریم ، مقابل صنعت نفت آبادان ،‌ استقلال خوزستان و استقلال ؛ باید جام حذفی را فراموشی کنیم و انشاالله بتوانیم در لیگ نتیجه‌های خوبی را کسب کنیم تا بتوانیم دل هواداران مان را شاد کنیم .

حسین کعبی بعد از استعفای علی نظرمحمدی از این تیم اظهار داشت : من همین الان متوجه شدم که این اتفاق افتاده است ، پیگیر شدم و متوجه شدم که آقای نظرمحمدی استعفا دادند ؛ به هر حال این نظر خود سرمربی و تصمیمات هیات مدیره است . من نمی‌توانم راجع به این موضوع نظری بدهم ،‌ ان شاالله این اتفاق خیر باشد و اتفاقات خوبی از این به بعد برای تیم سپیدرود بیفتد . امیدوارم مدیران سپیدرود تصمیم خوبی برای تیم بگیرند تا بتوانیم نتایج خوبی را به دست بیاوریم .

وی در ادامه اظهار داشت : من به عنوان یک بازیکن و بزرگ تیم تنها می‌توانم به بازیکنان روحیه بدهم تا بتوانند امیدوار بشوند . به نظرم اتفاق خاصی نیفتاده ، بازی دربی را باختیم ، و خیلی بد بازی کردیم ، من در چند دربی بازی کردم ولی مثل این بازی ندیده بودم که این قدر هواداران پرشور و پرحرارت تیم خود را تشویق کنند و به استادیوم بیایند . فکر می‌کنم این دربی از دربی استقلال و پرسپولیس هم حساس‌تر بود ؛‌ به هر حال ما هم بازی را واگذار کردیم و هم از جام حذفی حذف شدیم و با برد می‌توانستیم شرایط خوبی را به دست بیاوریم و این بازی واقعاً برای ما حیاتی بود ولی متاسفانه بازی را واگذار کردیم . من به شخصه نمی‌توانم بگویم با رفتن سرمربی شوکی به تیم وارد شده است ولی می‌توانم به عنوان یک بزرگ تیم با بازیکنان صحبت کنم و بگویم باید از باخت‌ها درس بگیریم و به فکر آینده باشیم تا بتوانیم جبران کنیم .

وی در پایان اظهار داشت : سه بازی مهم در پیش رو داریم ؛ مقابل صنعت نفت آبادان ،‌ استقلال خوزستان و استقلال ؛ باید جام حذفی را فراموشی کنیم و ان شاالله بتوانیم در لیگ نتیجه‌های خوبی را کسب کنیم تا بتوانیم دل هواداران مان را شاد کنیم ، چون اگر هوادار در ورزشگاه نباشد ، تیم روحیه ندارد ، امیدوار هستیم در مقابل صنعت نفت نتیجه ی خوبی کسب کنیم تا دل هواداران را شاد کنیم .

"خبرگزاری فارس"

telegram

0 replies on “کعبی : به نظرم اتفاق خاصی نیفتاده ، بازی دربی را باختیم”

  • blank
    فرهاد مجیدی
    20 شهریور 1396 at 10:24 ب.ظ

    از نظر شما شاید ، ولی باید از اصحاب فن بپرسی دو سال تو این تیم هستی شاید هم معنی دربی رو متوجه نشدی ، توصیه می کنم یه سری به سایت باشگاه کلانده بزنی ، شکار قو آزاده خخخ مگه انزلیچی ها میذارن ، هرسال سه تا گل از ما میخوان که با عشق تقدیم دروازه ها می کنیم و بر می گردیم ، نمیدونستی ، بدون ؛ اونا آرزوی بردن ملوان رو دارن اما همش خوابش رو میبینن . خودمونیم با این که تو شهر قشنگ اهواز برف نمیباره اسکی آلپاین رو از کجا یاد گرفتی ناقلا ؟؟؟ یازده تا پا شکسته تیم ملوان هم نمیذارن رشتی ها برنده دربی باشن ، این یعنی تعصب به پیراهن تیم ملوان کبیر . از آهی هم ممنونیم ، این بچه دلش با ملوانه ، چون میخواست بعد از شش سال پولی به دست بیاره و تو لیگ برتر بازی کنه از ملوان رفت . کاش زمانی برسه که بتونیم سرمایه های انسانی تیم رو حفظ کنیم . ایران تا ابد ملوان .

  • blank
    mehranneusha
    21 شهریور 1396 at 5:45 ب.ظ

    دوست عزيز ،
    فکر می کنم که ديگه دوران کری های تماشاگر پسند گذشته …!
    آخه این سپیدرود یا کلنی پیرمردها ، کجا حریف ملوانه !؟
    متاسفانه دست نشان ، هیچ تمایلی به حضور در جام حذفی نداره و خیال می کنه که حضور در این جام ملوان رو از هدف اصلی یعنی صعود به لیگ برتر دور می کنه …!!
    امیدوارم که بچه ها ، روند خوبشونو که از دربی ال گیلانو شروع شده ، در هفته های آتی ادامه بدن تا آقایون باور کنن که جام حذفی هیچ لطمه یی به تیم نمی زنه …
    اصلاً مگه چند تا بازی داریم !؟
    دو ماه ديگه یک هشتم ، احتمالاً در انزلی ، بعدشم با فاصله ی دو ماه به دو ماه یک چهارم و نیمه نهایی … فینال هم که بعد از پایان لیگه !
    نیمه نهایی رو هم که احتمالاً میزبانیم …
    یکی به این آقای دست نشان بگه که بیش از نصف تیم های لیگ برتر حذف شدن … جاده ی قهرمانی خیلی صاف شده و فقط خودباوری می خواد .!
    و البته امیدوارم که ملوان در مراحل بعدی با نساجی یا خونه به خونه و استقلال و پرسپولیس بازی کنه که بازم واسه ی ما ، به اندازه ی دربی ال گیلانو مهمه !!
    چون ظاهراً واسه همین بازی با سپیدرود هم ، بهمن خان صالح نیا و دنیامالی به دست نشان گفتن که واسه تماشاگران و حتی بازیکنان خیلی مهمه !!

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها