مدیرعامل سپیدرود : بلیت تیم میهمان زودتر در اختیار ملوان قرار می‌گیرد

مدیرعامل باشگاه سپیدرود در خصوص کم شدن ظرفیت ورزشگاه عضدی ، گفت : به هیات فوتبال پیشنهاد دادیم ، برای کمک به برقراری نظم و امنیت در محل برگزاری مسابقه تعداد 500-600 بلیت متعلق به تیم میهمان یک روز زودتر در اختیار باشگاه ملوان قرار داده شود .

میرشهاب مومنی مدیرعامل باشگاه سپیدرود با اعلام این که با توجه به شرایط موجود ورزشگاه عضدی تعداد کم تری ظرفیت در اختیار هواداران ملوان قرار خواهد گرفت ، گفت : طبق قانون ما موظفیم که 10 درصد ظرفیت فعلی را در اختیار هواداران میهمان قرار دهیم و واگذاری بیشتر از این تخلف محسوب می شود .

وی افزود : تعداد اعلام شده ۱۲۰۰ نفر ظرفیتی که از سوی باشگاه ملوان برای دربی گیلان در نظر گرفته شده ، کاملاً اشتباه هست و مربوط به زمانی بود که تمام سکوهای ورزشگاه عضدی در اختیار تماشاگران قرار داده می شد و با توجه به از دسترس خارج شدن بخش اصلی سکوهای عضدی ، ظرفیت پذیرش تماشاگر به شش 7 هزار نفر هم نمی رسد و ما 10 درصد آن را به تیم میهمان خواهیم داد .

مومنی خاطرنشان کرد : شرایط ورزشگاه عضدی رشت و تختی انزلی مشابه است و اگر این مسابقه در انزلی هم برگزار می شد ، مجبور بودیم همین شرایط را در نظر بگیریم و این تصمیم گیری از روی جبر روی داده و تا زمان بازسازی دو ورزشگاه کاری از دست مان برنخواهد آمد .

مدیرعامل باشگاه سپیدرود گفت : با بررسی شرایط موجود ورزشگاه توسط نیروهای امنیتی و انتظامی تنها دو مکان برای استقرار هواداران میهمان پیشنهاد داده شد که یکی مورد موافقت تیم ملوان واقع نشد و قرار شد تا بخشی از سمت چپ جایگاه ویژه را به ملوانی ها بدهیم و به همین دلیل مجبور به تعویض نیمکت دو تیم هم خواهیم شد . پیشنهاد ما به هیات فوتبال این است که به جهت کمک به برقراری نظم و امنیت در محیط پیرامونی محل برگزاری مسابقه تعداد پانصد ، ششصد بلیط متعلق به تیم میهمان یک روز زودتر در اختیار باشگاه ملوان قرار داده شود .

وی با بیان این که از هواداران هر دو تیم استدعا دارم که با توجه به شرایط حساس سپیدرود و ملوان در مسابقات لیگ برتر و دسته اول ، فرهنگ والای گیلانی خود را به رخ فوتبال ایران بکشند ، عنوان کرد : اگر با نادانی چند نفر از هواداران هر دو تیم ، فوتبال گیلان دچار ضرر و محرومیت شود ، عملی نابخشودنی است . رقابت دو تیم ریشه در تاریخ نیم قرنی فوتبال گیلان دارد و همه دوست داریم تا روز شنبه و همزمان با عید ولایت و امامت یک فوتبال ناب گیلکی را شاهد باشیم تا از سوی مردم گیلان آن را به فوتبال دوستان کل کشور عیدی دهیم .

"خبرگزاری فارس به نقل از سایت باشگاه سپیدرود"

telegram

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها