شاگردان مازیار به دنبال ماندن در کورس مدعیان

دو تیم شگفتی‌ساز فصل گذشته ی لیگ برتر قرار است امشب رودرروی هم قرارگیرند .

بیست‌وسومین دوره ی لیگ برتر فوتبال ایران با شگفتی‌سازی‌های پُرشماری همراه بود که بدون‌شک حضور ملوان بندرانزلی و شمس‌آذر قزوین در جمع 8 تیم برتر از جمله مهم‌ترین این شگفتی‌ها محسوب می‌شد . بعد از اتمام لیگ بیست‌وسوم و آغاز فصل جدید ، شرایط متفاوت شده و در حالی‌که ملوانی‌ها همچنان در کورس مدعیان هستند ، شمس‌آذر در جمع تیم‌های پایین‌جدولی است و حالا دو تیم شگفتی‌ساز فصل گذشته باید در حال‌وهوایی متفاوت امشب مقابل هم صف‌آرایی کنند .

هفته ی پنجم لیگ برتر فوتبال ایران (جمعه سی‌ام شهریورماه – ساعت 19)

ملوان بندرانزلی – شمس‌آذر قزوین

داور : حسن اکرمی

ورزشگاه : سیروس قایقران انزلی

ملوانی‌ها که در 4 بازی اخیرشان در فصل جدید لیگ برتر ، برابر گل‌گهر و چادرملو پیروز شده ، از استقلال تهران امتیاز گرفته و مقابل سپاهان شکست خورده‌اند ، هفته ی تلخی را به‌واسطه ی فوت دلخراش هوادار خود گذراندند ؛ اتفاقی که در حاشیه ی برگزاری دیدار با سپاهان در اصفهان رخ داد و جو فوتبال ایران را تحت‌تاثیر خود قرارداد . شاگردان مازیار زارع که با کسب 7 امتیاز از 4 مسابقه در رتبه ی سوم جدول رده‌بندی هستند ، هدف‌شان ادامه ی حضور در کورس مدعیان است و امیدوارند که بتوانند با شکست دادن شمس‌آذر ، سومین بُرد پیاپی خانگی خود در فصل جدید لیگ برتر را به‌دست آورند .

شاگردان سعید دقیقی فصل را با شکست برابر استقلال آغازکردند و در ادامه ی راه به ترتیب مقابل تیم‌های چادرملوی اردکان ، سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان به تساوی ، باخت و تساوی رضایت دادند تا از 12 امتیاز ممکن فقط 2 امتیاز به‌دست آورده باشند ! آن چه واضح است این که شمس‌آذر به مانند فصل گذشته جزو تیم‌های تهاجمی و جذاب فوتبال ایران محسوب می‌شود و سعید دقیقی که پیش از شروع فصل جدید قرار بود سکان‌دار ملوان باشد و از این سمت کناره‌گیری کرد ، امیدوار است مقابل تیم شمالی اولین بُرد خود در فصل جدید را به‌دست آورد ؛ آن‌هم در حالی‌که در سمت مقابل هم مازیار زارع ، سرمربی کنونی ملوان که قراربود در قامت سرمربی شمس‌آذر وارد لیگ بیست‌وچهارم شود ، انگیزه‌یی مشابه ی دقیقی به دنبال کسب 3 امتیاز مسابقه امشب است .

📊عملکرد دو تیم در 4 رویارویی اخیر

* شمس‌آذر قزوین 1-0 ملوان بندرانزلی (دور برگشت لیگ بیست‌وسوم)

* ملوان بندرانزلی 0-2 شمس‌آذر قزوین (دور رفت لیگ بیست‌وسوم)

* شمس‌آذر قزوین 0-0 ملوان بندرانزلی (دور برگشت لیگ آزادگان 01-1400)

* ملوان بندرانزلی 1-0 شمس‌آذر قزوین (دور رفت لیگ آزادگان 01-1400)

ترکیب احتمالی ملوان بندرانزلی

حبیب فرعباسی ، محمدرضا رضایی ، سعید کریمی ، ابوذر صفرزاده ، سامان تورانیان ، یونس اکبرپور ، نیما انتظاری ، امید نورافکن ، رضا میرزایی ، رضا جعفری و رضا غندی‌پور

ترکیب احتمالی شمس‌آذر قزوین

محمدامین رضایی ، هومن ربیع‌زاده ، ایمان اکبری ، امیرحسین صدقی ، امیرمحمد پناهی ، صادق آلبوصبیح ، علی آزادمنش ، امیرمحمد نسایی ، میلاد فخرالدینی ، مجتبی فخریان و علی وزیری‌پناه

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها