سرپرست مدیرعاملی ملوان : حضور نورافکن در ملوان قطعی است

سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان بندرانزلی گفت : حضور امید نورافکن در تیم ملوان قطعی شده و با چند بازیکن دیگر نیز در حال مذاکره هستیم که در صورت توافق نهایی ، نام این بازیکنان اعلام می‌شود .

رامبد رشیدی‌راد اظهارکرد : البته مذاکره با بازیکنان جدید طبق نظر و هماهنگی با سرمربی این تیم انجام می‌شود که امیدواریم در نهایت بتوانیم با همه ی بازیکنان موردنظر به توافق برسیم .

وی افزود : همچنین چند بازیکن نیز باید دوران خدمت سربازی خود را در تیم ملوان بندرانزلی سپری کنند که در این راستا ، امید نورافکن بازیکن فصل گذشته ی سپاهان به جمع بازیکنان ملوان افزوده خواهدشد .

وی ادامه داد : این در حالی است که وضعیت سربازی ابوالفضل جلالی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران هنوز مشخص نیست و اگر این بازیکن نیز سرباز باشد ، باید به جمع بازیکنان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اضافه شود .

سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان بندرانزلی در خصوص بازیکنان جداشده از این تیم نیز اشاره و بیان کرد : قرارداد محمدرضا سلیمانی با تیم ملوان به اتمام رسید و وی از این تیم جداشد ؛ ضمن این که مجید عیدی نیز از تیم ملوان جدا شده و برای این بازیکنان آرزوی موفقیت داریم .

وی خاطرنشان کرد : البته پوریا پورعلی با مشورت نادرستی که به وی شده بود ، اشتباهی را انجام داد و قراردادش را فسخ کرد که به احتمال زیاد این بازیکن دوباره به جمع ملوانان افزوده خواهدشد .

رشیدی‌راد به آغاز تمرینات تیم فوتبال ملوان نیز اشاره و اظهارکرد : تمرینات تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از عصر روز چهارشنبه با حضور سعید دقیقی سرمربی جدید این تیم آغازخواهدشد که با توجه به هماهنگی‌های انجام شده ، امید نورافکن نیز در این تمرین حضورخواهدیافت .

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی فصل گذشته با هدایت مهدی تارتار ۴۱ امتیاز کسب کرد و در نهایت با قرارگرفتن در رتبه ی ششم جدول رده بندی ۱۶ تیمی این مسابقات ، بهترین مقام خود را در ادوار حضورش در لیگ برتر را کسب کرد که پس از اتمام لیگ ، مهدی تارتار از این تیم جداشد و سعید دقیقی هدایت ملوان را برعهده گرفت .

سعید دقیقی سرمربی جدید تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که فصل گذشته به همراه تیم شمس آذر قزوین به رقابت های لیگ برتر صعود کرده بود ، در نهایت تیم شمس آذر قزوین با هدایت این مربی با کسب ۳۹ امتیاز در رتبه ی هفتم جدول رده بندی قرارگرفت .

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها