قرعه کشی جام حذفی برگزارشد

مراسم قرعه کشی مرحله ی یک چهارم نهایی تا فینال جام حذفی (یادواره ی آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ برگزارشد .

به گزارش “سپید نیوز” از سایت رسمی سازمان لیگ فوتبال ایران ؛ براساس اعلام روابط عمومی سازمان لیگ ، مراسم قرعه کشی مرحله ی یک چهارم نهایی تا فینال جام حذفی (یادواره ی آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور با حضور حمید درخشان و غلامرضا فتح آبادی از پیشکسوتان فوتبال ، امیرحسین روشنک مسوول جام حذفی و نمایندگان باشگاه های حاضر برگزارشد .

بر این اساس تیم ها در مرحله ی یک چهارم نهایی جام حذفی به شرح زیر بایکدیگر دیدار می کنند :
بازی اول :
تراکتورتبریز – مس رفسنجان
بازی دوم :
چادرملو اردکان – آلومینیوم اراک
بازی سوم :
 گل گهر سیرجان – هوادار تهران
بازی چهارم :
سپاهان اصفهان – ملوان بندرانزلی

نام تیم های میزبان اول آمده است .

مرحله ی نیمه نهایی :
بازی اول :
برنده ی (گل گهر سیرجان – هوادار تهران) با برنده ی (سپاهان اصفهان – ملوان بندرانزلی)

بازی دوم :
برنده ی ( تراکتور تبریز – مس رفسنجان) با برنده ی (چادرملوی اردکان – آلومینیوم اراک)

فینال :
تیم صعود کرده از بازی اول در مرحله ی نیمه نهایی میزبان فینال خواهدبود و اولویت تعیین رنگ پیراهن ، رختکن و نیمکت را برعهده خواهدداشت .
روشنک در این مراسم اظهار داشت : سی و هفتمین دوره ی جام حذفی در حال برگزاری است و مرحله ی یک چهارم نهایی ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت در حد فاصل هفته های بیست و هفتم و بیست و هشتم لیگ برتر برگزارخواهدشد . مسابقات مرحله ی نیمه نهایی نیز در روزهای ۲۴ و ۲۵ خردادماه برگزار می شود و فینال مسابقات در روز ۳۰ یا ۳۱ خرداد برگزارخواهدشد .
وی افزود : تیم های قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر به صورت مستقیم وارد لیگ نخبگان آسیا می شوند و قهرمان جام حذفی به پلی آف لیگ نخبگان می رود و در صورتی که در پلی آف برنده نشود به صورت مستقیم به رقابت های سطح دوم آسیا خواهندرفت . 

نوشته‌های تازه

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
 121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304
05060708091011

بایگانی‌ها