تارتار : اشتباه داوری نبود ، سوم می‌شدیم

مهدی تارتار می‌گوید ، عملکرد داوران در بازی پرسپولیس و استقلال به تیم او لطمه زده است .

 مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان حضوریافت و در ابتدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی نادر دست‌نشان و مهرداد اولادی ، در مورد بازی با سپاهان گفت : بازی مهم و حیاتی را با یکی از رقیبان داریم . شاید اول فصل کسی فکرنمی‌کرد ملوان در هفته ی بیست و چهارم با سپاهان رقابت کند ، اما خدا را شکر خانواده ی بزرگ ملوان طوری کارکرد که حالا این جا هستیم .

وی افزود : جا دارد از تمام کسانی که در استان گیلان برای این تیم زحمت کشیدند ، تقدیر کنیم ، چون این تیم برای تمام گیلان است . همه برای این تیم زحمت کشیدند و از همه مهم تر هواداران بودند که فردا به حضور آن ها خیلی نیاز داریم . هوادارانی که به عنوان یار دوازدهم واقعاً تاثیرگذارند و ورزشگاه را به آتش می‌کشند و برای تیم میهمان جهنم درست می‌کنند . دوست دارم هیچ جای خالی در ورزشگاه نباشد ، چون این بازی تاثیرگذار است و سپاهان تیم قابل احترام ، پُرامکانات و حرفه‌یی فوتبال ایران است . برای آن ها غیر از بازی فردا آرزوی موفقیت دارم .

او در مورد تیم خودش اظهارداشت : ما تشنه ی جنگیدن و موفقیت هستیم و تا روز آخر می‌جنگیم و دیگر بقیه‌اش دست ما نیست . امیدوارم پایان کار خوبی داشته باشیم و یک یادگاری برای مان باقی بماند .

تارتار در خصوص شانس سومی ملوان توضیح داد : بازی فردا تعیین‌کننده است . اگر سپاهان را ببریم ، راه مان هموارخواهدشد و این بازی خیلی تاثیرگذاراست . یک بازی مستقیم هم با تراکتور داریم . انتظارات از ما نباید بالا باشد ، اما من خودم از تیمم انتظارات زیادی دارم و می‌دانم می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم .

سرمربی ملوان در مورد وضعیت پزشکی و شرایطی که پیش از بازی پرسپولیس برایش پیش آمد ، گفت : خدا را شکر بهترم . هنوز هم این مشکل را از ناحیه ی دیسک کمر دارم و دچار آسیب هستم اما باید امسال کار ناتمام را تمام کنیم . با قدرت کار را پیش می برم و بعد از پایان فصل امیدوارم درمان جدی داشته باشد .

او درباره ی استفاده از ماهان صادقی ، بازیکن تیم آکادمی ملوان ، در مقابل پرسپولیس اظهارداشت : ماهان صادقی از جمله بازیکنان آینده‌دار ماست . او در تمرینات خوب کارکرد . ما از سینا سعادتمند ، افشار صداقت ، بردبار و … هم استفاده کردیم و در کنار نتیجه‌گرایی تیم بزرگسالان ، نگاهی به بازیکنان آکادمی داریم ، چون آینده ی ملوان برای مان مهم است . آینده ی بازیکنان استان برایم مهم است و در تیم‌های سابقم کارکردم به بازیکنان جوان بها بدهم .

تارتار راجع به داوری دیدار با پرسپولیس عنوان کرد : بعد از بازی هم من و هم باشگاه اعتراض کردیم ، اما امسال شما شرایط انضباطی را می‌بینید و ما باید سعی کنیم همیشه با تیم باشیم و محروم نشویم . نه تنها بازی پرسپولیس ، بلکه در سایر بازی‌ها هم از ناحیه ی داوری لطمه دیدیم . اگر مشکلات داوری نبود ، الان حداقل رتبه ی سوم را داشتیم . بازی صنعت نفت ، شمس آذر ، استقلال و پرسپولیس ، حتی بازی با سپاهان که گل ناسالم به ما زدند ، داوری اشتباه داشت .

وی افزود : من امیدوارم سیستم وی‌ای‌آر وارد کشور ما شود و معضل داوری نباشد . امیدوارم فردا باکیفیت‌ترین فرد بازی ، داور باشد تا تیمی متضرر نشود . از داوران درخواست دارم عدالت را رعایت کنند و اگر تیم ما حقی دارد ، باید بدهند . شبانه روز کادرفنی و بازیکنان تلاش می‌کنند که موفق شوند و با یک سوت اشتباه ، ممکن است تمام زحمات یک تیم به باد برود .

سرمربی ملوان در خصوص غایبان تیمش گفت : فکر می‌کنم نداریم ، دو مورد مصدومیت جزیی داریم .

نوشته‌های تازه

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
 121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304
05060708091011

بایگانی‌ها