پیام خطرناک سرمایه‌گذار ملوان به قوی سپید !

آرش فهمیده مدیرعامل و سرمایه‌گذار ملوان به مناسبت سال جدید پیامی را خطاب به انزلی‌چی‌ها منتشر کرده است .

فهمیده که این فصل مسوولیت بخش مالی تیم ملوان را برعهده داشته و همچنین توانسته از نظر مدیریتی این تیم را به نقطه ی خوبی برساند ، به مناسبت نوروز پیامی اینستاگرامی را خطاب به هواداران این تیم منتشر کرده است .

در این پیام او به روند حضورش در باشگاه ملوان اشاره کرده اما شاید نکته ی مهم تر این پیام ، جایی باشد که او صراحتاً گفته امکان تیم‌داری یک نفره ی ملوان وجودندارد و در صورت ادامه ی شرایط فعلی حق‌پخش تلویزیونی و عدم حمایت از سوی مسوولان شهری و استانی ، او نمی‌تواند مسوولیتش را ادامه بدهد .

او همچنین به فقدان امکانات ملوان اشاره کرده و گفته که به تنهایی نمی‌تواند این باشگاه را به نقطه ی صفر برساند تا به این شکل از مسوولان گیلان و انزلی درخواست کند که به مشکلات این تیم رسیدگی کنند .

بولت سرشاخهبخشی از یادداشت آرش فهمیده را بخوانید :

بولت زیر مجموعهپارسال این روزها ، سال نو بود و من هم مثل همه ی هواداران قدیمی ملوان ، نگران اتفاقات آخر فصل بودم . ظاهراً همه چیز مثل قبل بود و یک سال عادی شروع شده بود . حتی از ذهنم نمی‌گذشت که دو سه ماه بعدش ، فرصتی دست بده که در خدمت تیم محبوبم باشم .

بولت زیر مجموعهاین فرصت ، موقعیتی بود که کلی چیز فراموش شده به یاد آورده شه و یه بخش‌هایی از انزلی که به خواب زمستونی طولانی رفته بود ، بیدار بشه . فرصت این که جرقه بخوره و جوونای انزلی‌چی یادشون بیاد که خیلی از انبوه کارهای روی زمین مونده ، در واقع کارهای خودمونه ، یادمون بیاد که از پس مدیریت‌های کلانِ شهری و ملی برمیاییم و می‌تونیم با حداقل امکانات و زیر ساخت‌ها ، چیزی پایین‌تر از صفر ، در بالاترین سطح فوتبال با بالاترین استانداردها کارکنیم .

بولت زیر مجموعهحالا یه سال نو دیگه است ، بیاین قرار بذاریم که دیگه عادی بودن در هنگام در اوج نبودن رو نپذیریم ؛ من فوتبالی و ملوانش رو می‌گم . فقدان زیرساخت ورزشی ، نبود زمین بازی ، نداشتن استادیوم آبرومند ، عدم وجود زمین و کمپ تمرینی و درگیرِ اولیه‌های قبل از نقطه صفر بودن ، عادی نیست . وقتی توی همین کشور ، از محل منابع ملی ، کمپ و زمین تمرین اول و دوم ، استادیوم دوم و سوم توی شهرهای دیگه ساختن و دارن می‌سازن (البته مبارک هموطنانمون) .

بولت زیر مجموعهمن از همه ی مردم شهر و استان ، همه ی مسوولان و تصمیم‌سازها ، خواهش دارم که سال 1403 رو با یه ملوانی تموم کنیم که جور همه چیزش رو ، تنها اسم بزرگ و عشق هواداراش نکشه . ملوانی داشته باشیم که حداقل‌های این اسم و این همه عشق رو داشته باشه . یه استادیوم ، یه کمپ و زمین تمرین ، چیزهاییه که با داشتنش تازه به نقطه ی صفر می‌رسیم .

بولت زیر مجموعهوقتی مهدی تارتار به خانواده ی بزرگ ملوان پیوست ، باهم دست دادیم و عهد کردیم و لحظه به لحظه سال رو بهش پایبند بودیم . من به نوبه ی خودم به تک تک تعهدات پایبند خواهم بود و در این سال جدید ، از طرف و به نمایندگی از خانواده ی بزرگ ملوان ، به تمام هواداران قول می‌دم تمام تیم‌ها با تمام وجود تا آخرین لحظه از آخرین بازی سال خواهندجنگید .

بولت زیر مجموعهمن به عنوان کوچک ترین برادر یادآوری می‌کنم که فصل‌های بعد و بعدتری در راهه و ملوان مثل خود زندگی جاریه . ملوان نمی‌تونه فقط یه فصل نفس بکشه ، این قطع و وصل شدن جریان تنفس ملوان دیگه نمی‌تونه تکرار بشه . پایه و اساس ورزش حرفه‌یی توی دنیا ، پخش تلویزیونیه و صداوسیما ، در کنار فقدان مرجعیت خبری ، به فقدان مرجعیت نقش ورزشی تلویزیون هم دچاره . حق پخش ، درآمدزایی ورزشی تیم‌ها و ورزشکاران ، یه حق معلق مونده است .

بولت زیر مجموعهملوان مثل هر تیم دیگه‌یی ، توی فوتبالی که درآمد نداره ، یه نفره نمی‌تونه اداره بشه و تیمی برای تمام فصول باشه ؛ هرچه هم که اون یه نفر تمام داشته‌هاش در زندگی رو بیاره وسط و هرچه قدر هم عشق و معرفت هوادارا پشت تیم باشه . ملوان مال همه ی انزلی و گیلانه و داره توی لیگ برتر ، میلیون‌ها ایرانی رو نمایندگی می‌کنه . پس خواهش می‌کنم همه ی خدمتگزارای ملت ، در این سال جدید حضور واقعی داشته باشن تا ملوان رو به نقطه ی صفر برسونیم .

نوشته‌های تازه

فروردین 1403
ش ی د س چ پ ج
 1314151617
18192021222324
25262728293031
01020304050607
0809101112  

بایگانی‌ها