تارتار : نگاهی به کسب سهمیه داریم

مهدی تارتار می‌گوید ، می‌توانستند برتری خود مقابل فولاد را حفظ کنند ، ولی شرمنده ی هواداران شدند .

مهدی تارتار ، سرمربی ملوان ، پس از بازی با فولاد در کنفرانس خبری گفت : برای هر دو تیم بازی سختی بود . تیم‌ها شانه به شانه ی هم حرکت می‌کردند و شاهد یک بازی فیزیکی بودیم . من فولاد را به این شکل ندیده بودم . به فولادی‌ها و بچه‌های خودمان که پا پس نکشیدند ، خسته نباشید می‌گویم . انصافاً هر دو تیم خوب کارکردند و در مجموع می‌توانست مساوی باشد .

او ادامه داد : از قضاوت خوب آقای منصوریان و همکاران شان تشکرمی‌کنم‌ . گروه داوری قضاوت خوبی داشتند و بی‌نقص بودند برای آن ها آرزوی موفقیت دارم .

تارتار راجع به از دست رفتن پیروزی گفت : شرمنده هوادارن شدیم . می‌توانستیم تک گل خودمان را حفظ کنیم . فولاد در نیمه ی دوم فشارآورد و تغییراتی را ایجادکرد . یارهای خوبی را در نیم فصل جذب کرده و جایگاهش این جای جدول نیست . با این ساختار و امکاناتی که فولاد دارد باید برای قهرمانی بجنگد ، هرچند امسال را تا حدودی از دست داده است . ما با تمام وجود تا پایان فصل می‌جنگیم و حتی نیم نگاهی به کسب سهمیه داریم . در نیم فصل دوم یارهای خوبی به ما اضافه شدند . فکر می‌کنم بازی زیبایی نبود و بیشتر فیزیکی بود .

او درباره ی اعتقاد فولادی‌ها به وقت‌کشی بازیکنانش گفت : بازیکن ما از ناحیه ی بینی دچار شکستگی شد و با وجود این که دوست داشت ادامه بدهد ، خونریزی‌اش بند نمی‌آمد . در آن صحنه بازیکن ما دچار مصدومیت شد و غیر از آن ما خودمان را نینداختیم . در فلسفه ی کاری من وقت‌کشی با افتادن نیست و باید با سبک بازی و تاکتیکی باشد .

تارتار دلیل عقب کشیدن تیم ملوان را این گونه توضیح داد : ما در انتقال توپ‌ ضعیف عملکردیم . اگر در خط هافبک انتقال خوبی داشتیم ، تیم از فشار خارج می‌شد . طبیعی است که وقتی نتیجه ۱-۰ است تیم جلو برای حفظ نتیجه ، جانانه دفاع می‌کند و به عقب می‌رود و تیمی که عقب مانده همه جور فشارمی‌آورد . در تمام بازی‌های دنیا شاهد این قضیه هستیم .

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها