گزارش آخرین برنامه ی نود

پرویز مظلومی در شب انتخاب برانکو ایوانکوویچ به عنوان بهترین سرمربی لیگ برتر ، از خیانت بازیکن و مسوول باشگاه در خانه ی فرهاد مجیدی پرده برداشت .

 

آخرین برنامه ی نود دوشنبه شب برگزار شد و نظرسنجی آن به انتخاب بهترین مربی فصل اختصاص داشت . برانکو ایوانکوویچ ، امیر قلعه نویی ، یحیی گل محمدی ، پرویز مظلومی و عبدالله ویسی گزینه‌های این نظرسنجی بودند . 

گزارش مستند از خرمشهر
فردوسی پور در ابتدای برنامه اش اعلام کرد که اگر اتفاق غیر مترقبه‌یی رخ ندهد ، برنامه ی نود حدود دو ماه دیگر مجدداً آغاز خواهد شد . بعد از ارایه ی آمار رکوردهای پانزدهمین دوره ی لیگ ، گزارش مستندی از خرمشهر که میزبان فینال جام حذفی بود ، پخش شد . در این گزارش به دوران دفاع مقدس و وضعیت فوتبال در این دوران اشاره شد .

مظلومی ترکاند !
پرویز مظلومی میهمان حضوری برنامه ی نود بود . او در این برنامه علیه یک بازیکن و مسوول باشگاه افشاگری کرد :

« واقعاً در استقلال تنها بودم ، خیلی ها ما را کوبیدند ، تا چهار صبح التماس کردند مجیدی بیاید جای ما ، با منصوریان هم قبلاً صحبت کرده بودند ، قرارداد دارم و استعفا نمی دهم » ، از مهم ترین بخش های صحبت مظلومی بود . صحبت های کامل مظلومی را اینجا بخوانید .

گل‌محمدی و حسرت یک بازی
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن هم دیگر میهمان برنامه ی نود بود . یحیی گل محمدی با اشاره به حذف تیمش در آسیا ، گفت : مقابل العین بدشانسی آوردیم . همیشه حسرت این بازی را می خورم . در بازی برگشت دو گل خیلی بد خوردیم .

وی همچنین تاکید کرد : درست است جام گرفتیم ولی معتقدم موفقیت فقط گرفتن جام نیست . باید دید در باشگاهی که هستیم ، چه کار کرده ایم . ذوب آهن دو سال پیش سر و سامان نداشت ولی انقلابی در این باشگاه صورت گرفت و بازیکنان جوان زیادی را هم معرفی کردیم .

واکنش های تند به صحبت های نویدکیا
حسین فرکی و مهرزاد خلیلیان سرمربی و مدیرعامل پیشین سپاهان افرادی بودند که واکنش تندی به مصاحبه ی هفته ی گذشته ی محرم نویدکیا داشتند . خلیلیان گفت که بر خلاف گفته های محرم ، برانکو ایوانکوویچ خودش نخواست به سپاهان بیاید . فرکی هم گفت : بهتر بود نویدکیا به جای این که خودش را با پرنده هایش در خانه سرگرم کند ، می آمد و با من صحبت می کرد !

عادل ، پرسپولیسی‌پور هم شد !
در بخش پایانی نود ، علی لطیفی سرمربی تیم اکسین البرز روی خط تلفنی آمد تا به شایبات کم کاری بازیکنان تیمش در لیگ دسته ی دو پاسخ بدهد . لطیفی که زمان زیادی برای صحبت نداشت ، در واکنش به درخواست مجری نود به یک باره از کوره در رفت و گفت : به شما هم می گویند پرسپولیسی پور ! این جمله باعث شد تا ارتباط تلفنی لطیفی با گفتن خداحافظ از سوی فردوسی پور قطع شود .

برانکو با اختلاف بهترین شد
با اعلام نظرسنجی برنامه ، برانکو ایوانکوویچ با بیش از 60 درصد آرای بینندگان نود به عنوان بهترین سرمربی لیگ برتر انتخاب شد و بعد از وی عبدالله ویسی در رده ی دوم قرار گرفت .

———-

خبرگزاری مهر

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها