میرزازاد : روزی دروازه بان شماره ی یک تیم ملی می شوم

دروازه بان ملی پوش ملوان بندرانزلی گفت : تمام تلاشم را می کنم که روزی به دروازه بان شماره ی یک تیم ملی تبدیل شوم .
نیما میرزازاد در باره ی حضورش در اردوی تیم ملی بیان کرد : اردوی خیلی خوبی را در هفته ی قبل پشت سر گذاشتیم ، در این چند روز که در اردو بودم ، نظر کی روش را جلب کردم . امیدوارم در اردوهای بعدی کی روش به من اعتماد کند تا به تیم ملی دوباره دعوت شوم .
وی درادامه عنوان کرد : تمرینات سختی در این اردو انجام دادم ، دن گاسپار با عنوان  بهترین مربی دروازه بانان دنیا به خوبی عملکرد گلرهای تیم ملی را در نظر گرفت ، به هر حال امروز ملی پوشان به مقدونیه اعزام می شوند اما به علت این که من پیگیر خروج خود از کشور به علت اعزام با ملی پوشان تیم ملی جوانان به ارمنستان بودم ، از اردو تیم ملی بزرگسالان خط خوردم .
میرزازاد بیان کرد : بازی برای تیم ملی جوانان را افتخار می دانم ، چرا که این تیم جزو مدعیان آسیا به شمار می آید . اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم بعد از اردوی ارمنستان ، برپایی اردو در آلمان هم قطعی شود . در رقابت های قهرمانی آسیا با بحرین ، قطر و یمن هم گروه هستیم . امیدوارم با صعود از این گروه و شکست رقیب خود در مرحله ی حذفی به طلسم ناکامی تیم ملی جوانان در راهیابی به جام جهانی پایان دهیم .
وی درباره ی رقابت با بیرانوند وحقیقی در اردوی تیم ملی گفت : کادرفنی تیم ملی با دعوت من به جمع بزرگسالان نشان داد که لطف ویژه یی به من دارد ، تمام تلاشم را برای حضور در اردوی بعدی تیم ملی انجام می دهم . تمرین در کنار بزرگانی همچون حقیقی و رشید مظاهر ی باعث بالا رفتن تجربه ام می شود و یقین دارم به هدفم می رسم .
میرزازاد درباره ی وضعیت تیم ملوان پس از سقوط به لیگ دسته ی یک گفت : وضعیت این تیم مناسب نیست . شرایط سختی را پشت سر می گذرایم . من به عنوان سرباز در ملوان حضور دارم و مجبورم برای ملوانی ها به میدان بروم .
وی درباره ی پیشنهادات تیم های لیگ برتری گفت  : منتظر تصمیم مسوولان هستم ، چرا که سربازم و باید برای تیم ملوان بازی کنم . البته شنیده ام ملوان قرار است امتیاز تیم نفت را بخرد و اگر این موضوع صحت داشته باشد ، به نفع این تیم خواهد بود .
دروازه بان ملی پوش ملوان خاطرنشان کرد : نبود ملوان در لیگ برتر خیلی دردناک است ، چرا که این  تیم ریشه دارترین تیم لیگ  برتراست . امیدوارم مسوولان چاره یی برای این تیم بیاندیشند .
———-
باشگاه خبرنگاران جوان

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها