آغاز اردوی اول تیم ملوان در آلاشت

ملوانان امروز (جمعه) برای برپایی اردوی اول خود به آلاشت مازندران رفتند .

به گزارش “سپید نیوز” از سایت رسمی باشگاه ملوان بندرانزلی ؛ تیم فوتبال ملوان صبح امروز (جمعه ۹تیر) بندرانزلی را به مقصد آلاشت یکی از شهرهای کوهپایه یی استان مازندران به منظور برپایی اولین اردوی پیش فصل خود ترک کرد .
شهر آلاشت یکی از شهرهای اطراف سوادکوه است و سابقه ی تاریخی دارد . ارتفاع این شهر ۱۹۰۸ متر از سطح دریا بالاتر است و نادر دست نشان سرمربی تیم ملوان قصد دارد تمرینات بدنسازی ملوانان را در ارتفاع در این مکان انجام دهد .
کاروان تیم ملوان در این سفر شامل ۳۱ بازیکن و کادرفنی، کادرسرپرستی ، کادر پزشکی ، رسانه و تدارکات است که صبح امروز با دو دستگاه اتوبوس راهی اردوی فوق شدند و ۵ روز تمرینات پرفشار بدنی را برای آماده سازی هرچه بهتر و حضور قدرتمند در لیگ آزادگان فصل آینده انجام خواهند داد .
شایان ذکر است که اردوی تیم ملوان چهارشنبه ی آینده به پایان خواهد رسید و پس از دو روز تعطیلی مجدداً این تیم از روز شنبه تمرینات بدنسازی را در کنار سواحل بندرانزلی آغاز خواهد کرد . بازیکنان تیم های پایه ی ملوان هم بعد از برگشت از اردوی اول به تیم ملحق خواهند شد .
تمامی بازیکنان جدید و تحت قرارداد باشگاه در تمرینات فوق حاضر خواهند بود و این بخشی از برنامه های دست نشان برای آماده سازی تیم ملوان است و پس از گذراندن این دوره ی بدنسازی و چندین جلسه تمرین در بندرانزلی تیم ملوان مجدداً برای برپایی اردوی دوم و انجام بازی های تدارکاتی و تست پزشکی ، یک هفته یی را در تهران سپری خواهد کرد تا کادرفنی و بازیکنان شناخت بیشتری نسبت به اهداف از پیش تعیین شده ، دست پیدا کنند . در پایان اردوی دوم و پس از گذراندن تمرینات و انجام بازی های تدارکاتی ملوانان آماده ی حضور در لیگ آزادگان فصل ۹۶/۹۷ خواهند شد .

telegram

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها