یوونتوس راهی فینال شد

تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا بامداد چهارشنبه با برتری برابر موناکوی فرانسه ، به دیدار نهایی این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرد .

شاگردان آلگری در نخستین دیدار برگشت از مرحله ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بامداد چهارشنبه تیم موناکو را با نتیجه ی 2 بر یک شکست دادند و با برتری چهار بر یک در مجموع 2 دیدار رفت و برگشت نخستین فینالیست این رقابت‌ها شدند .
در دیدار برگشت این 2 تیم که در ورزشگاه یوونتوس شهر تورین برگزار شد ، ماریو مانژوکیچ در دقیقه ی 33 و دنی آلوز در دقیقه ی 45 برای تیم اول این شهر گلزنی کردند .
تنها گل تیم موناکو را نیز کیلیان امباپه در دقیقه ی 69 درون دروازه ی بوفون جای داد اما با این گل مانع از راهیابی تیم یوونتوس به فینال این رقابت‌ها نشد .
شاگردان آلگری در تیم یوونتوس در دیدار رفت این مرحله که بامداد چهارشنبه گذشته در ورزشگاه لویی دوم برگزار شد ، با نتیجه ی 2 بر صفر موناکو را شکست دادند ، هر 2 گل این تیم در آن دیدار را گونزالو هیگواین مهاجم آر‍ژانتینی این تیم به ثمر رساند .
بدین ترتیب بانوی پیر در مجموع 2 دیدار رفت و برگشت با نتیجه ی چهار بر یک تیم موناکو را شکست داده و راهی دیدار نهایی این رقابت‌ها شد .
مدافع عنوان قهرمانی سری آ ایتالیا و صدرنشین فعلی این رقابت‌ها از بخت بالایی برای کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دارد ، یوونتوس درمرحله ی یک چهارم نهایی این لیگ تیم پرستاره ی بارسلونا را در مجموع 2 دیدار رفت و برگشت با نتیجه ی سه بر صفر شکست داد و راهی مرحله ی نیمه نهایی شد .
ترکیب تیم یوونتوس :
بووفون ، بارزاگلی ، بونوچی ، کیه لینی ، دنی آلوز ، سامی خدیرا ، پیا نیچ ، ساندرو ، دیبالا ، مانژوکیچ ، هیگواین .
ترکیب تیم موناکو :
سوباسیچ ، راگی ، گلیک ، جمرسون ، سیدیبه ، موتینیو ، باکایوکو ، سیلوا ، دیرار ، امباپه ، فالکائو
این درحالی است که تیم رئال مادرید در دیگر دیدار این مرحله چهارشنبه شب ، در ویسنته کالدرون میهمان تیم اتلتیکوماردید است .
شاگردان زین الدین زیدان در دیدار رفت که بامداد چهارشنبه ی گذشته برگزار شد ، با درخشش کریستیانو رونالدو و هت تریک این بازیکن ، تیم دوم شهر مادرید را درسانتیاگو برنابئو شکست داده و در یک قدمی فینال این رقابت ها قرار گرفتند .
فینال فصل جاری لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا ، سیزدهم خردادماه در ورزشگاه «میلینیوم» شهر کاردیف ولز برگزار می شود و یوونتوس با برنده ی 2 دیدار رفت و برگشت 2 تیم مادریدی رئال و اتلتیکو دیدار خواهد کرد .

"ایرنا"

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها