مایلی کهن : اینجا خائن وجود دارد ، کی‌روش برود آفریقا !

سرمربی تیم ملوان انزلی انتقادهای تندی را علیه کارلوس کی‌روش بر زبان آورد ؛ او می‌گوید ، اگر کی‌روش از شرایط ایران ناراضی است ، به آفریقا جنوبی برود .

محمد مایلی کهن همواره نسبت به رفتارهای کارلوس کی روش اعتراض داشته است ؛ سرمربی ملوان حالا که بار دیگر اختلاف میان او و برانکو ایوانکوویچ بالا گرفته است ، لب به سخن گشوده و به انتقاد از سرمربی تیم ملی می پردازد . مایلی کهن در گفت و گو با رادیو جوان صحبت هایی را درباره ی شرایط ملوان و بیانیه های اخیر کارلوس کی روش انجام داده که ماحصل آن را در ادامه می خوانید :

 

تسلیت برای پلاسکو

حادثه ی تلخ و ناگوار ساختمان پلاسکو را به هموطنان عزیزم و خانواده ی آن عزیزان تسلیت می گویم . آن ها باید ما را در غم خود شریک بدانند و امیدوارم خداوند به آن ها صبر بدهد .

همیشه نباید نالید

با هیات مدیره ی خوبی که ملوان دارد و تلاش های دنیامالی به عنوان رییس هیات مدیره بر اساس قراردادهایی که منعقد شده ، به قول و قرارها عمل شده است . برخی مسایل هم وجود داشت که با همکاری برطرف شد . همیشه نباید نالید ؛ باید از از کار خوب تشکر کرد . ما از نیروی دریایی ، هیات مدیره و هواداران خوب ملوان تشکر می کنیم . خوشبختانه چالش ها در انزلی نیز کم شده است .

بازی با سپیدرود نباید حساس شود

ما در دور رفت هم با سپیدرود رشت بازی کردیم ؛ تا دقیقه ی 60 ، 70 مسابقه هم اتفاقی نیفتاد . بعد از آن به خاطر یکسری مسایل که نیاز به بازگو کردنش نیست ، مشکلاتی ایجاد شد ؛ اما در مجموع همه ی عزیزانی که دستی بر آتش دارند ، گفتند که این مسابقه به مراتب آرام تر از مسابقات سابق برگزار شد . همه ی ایران سرای من است و در استان گیلان باید رقابت وجود داشته باشد . فوتبال جنگ نیست ، یک ورزش است . در تمام دنیا حتی از باخت فوتبال هم لذت می برند . متاسفانه ما بعضاً به خاطر منافع شخصی خودمان به جنگ تشبیه می کنیم . مثل دور رفت که مشکلی درون زمین نبود ، الان هم خدمت هم استانی های مان می رویم و نگرانی نداریم . هر تیمی هم توانایی داشت پیروز شود ، مبارکش باشد .

بیانیه های کی روش با بیانیه های من متفاوت است

ماجراهای کی روش با فوتبال ایران مثنوی هفتاد من کاغذ شده است ! در مقطعی که سرمربی تیم ملی بودم ، یکی دو بیانیه دادم و بعد از آن هم از تیم ملی رفتم . این طور نبود که سرمربی تیم ملی باشم و بیانیه بدهم . بعد از آن هم دیگر برنگشتم . کی روش در حالی بیانیه می دهد که سرمربی تیم ملی است . این موضوع با بیانیه های من متفاوت است . 

هیچ کس نمی تواند به کی روش بگوید بالای چشمت ابروست

کی روش کلاً ایران نیست ، هر زمانی که به ایران می آید ، شروع به بیانیه دادن می کند و وقتی خارج از کشور است هم بیانیه می دهد ! به نظر من مقصر کی روش نیست . مقصر متولیان فوتبال کشور هستند که کی روش را برتر از خودشان می دانند . آن ها نمی توانند به کی روش بگویند بالای چشمت ابروست ! از مسوولان فوتبال باید دلیل این مساله را پرسید . الان رسیدیم به اینجا که هدف وسیله را توجیه می کند . برای این که به جام جهانی برسیم ، باید همه ی ارزش ها را زیر پا بگذاریم . کی روش کارمند ما یعنی فدراسیون فوتبال ایران است و باید تابع یکسری ضوابط باشد . اگر نمی تواند تابع ضوابط باشد ، پس خداحافظ ! دو ضربدر دو می شود 4 . 

با این همه مرخصی ماهیانه دو میلیارد حقوق می‎‌گیرد !

کی روش قرار نبوده مربی پروازی باشد . شما تعداد روزهایی که در کشور حضور دارد را بشمارید ؛ مبالغ دریافتی اش را هم در بیاورید ، ببینید آیا کی روش ماهیانه بیش از دو میلیارد دریافت می کند یا خیر ؟! به فرموده ی مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی – اقدام و عمل قرار داریم اما در فوتبال این طور نیست . ما در این زمینه کارمندی که 15 ساعت اضافه کاری می گرفته را حذف کردیم . کی‌روش هم یکی از موارد است . حتی به خودش زحمت نمی دهد که بیاید و چند بازی لیگ برتر را تماشا کند . حتی معلوم نیست دستیارانش هم بازی ها را ببینند . کی روش موظف است بازی ها را ببیند اما متاسفانه متولیان فوتبال در سال های اخیر کی روش را بزرگ تر از خودشان دیدند . حالا او خودش را تافته ی جدابافته می داند و این مشکلات را برای فوتبال ایران به وجود آورده است .

اگر اینجا این همه خائن وجود دارد ، خب برود !

زمانی که در سال ها پیش سرمربی تیم ملی شدم ، بنده فینال امیدهای تهران بین امید بهمن و امید پاس را دیدم . فرهاد مجیدی و علی موسوی را دیدم و از آن مسابقه دعوت کردم . کی روش تافته ی جدابافته است و یک گروه قوی هم حمایتش می کند . اخیراً گفته اند بار دیگر آفریقای جنوبی برای جذب کی روش درخواست داده است ؛ خب اشکالی ندارد ، تشریف ببرند . وقتی اینجا به او سخت می گذرد و خائن وجود دارد ، وقتی نمی خواهند موفق شود ، خب می تواند برود !

موی کی روش کج می شود ، از بیمه خسارت می گیرد !

این ها همه اش بهانه است . پولی که کی روش اینجا دریافت می کند ، قابل قیاس با هیچ جا نیست . با وجود این که در مسایل مالی مردم کشور ما مشکلات زیادی دارند ، او به راحتی در اکثر ایام سال اینجا نیست و وقتی هم می آید ، به خودش اجازه نمی دهد یک مسابقه را تماشا کند . حتی موی سر کی روش هم در ایران بیمه است . مو ، دندان و … . اگر مویش کمی کج شود ، می تواند از بیمه خسارت دریافت کند .

"ورزش سه"

 

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها