سیدحسین حسینی از تمرین با استقلال منع شد !

با تصمیم مدیریت باشگاه استقلال سیدحسین حسینی از حضور در تمرین این تیم منع شد .

سیدحسین حسینی که قبل از اردوی تیم ملی مصاحبه‌یی طوفانی را انجام داد و مطالبی را درباره ی قرارداد خود و البته گلر بوسنیایی مدنظر مدیران باشگاه انجام داده بود ، درست در اولین شب اردوی تیم ملی مورد غضب مسوولان استقلال قرارگرفت .

باشگاه استقلال چند روز پیش با انتشار اطلاعیه یی ضمن تکذیب پرداخت غرامت به ودران کیوسفسکی دروازه‌بان بوسنیایی برای فسخ قرارداد از احضار سیدحسین حسینی کاپیتان خود به کمیته ی انضباطی باشگاه خبرداد .

دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال در روزهای گذشته در اردوی تیم ملی برای دو بازی با ازبکستان و قطر بود و در بازگشت به ایران با چالش عجیبی روبه‌رو شد .

2092810

حسینی در بازگشت به ایران قصد داشت به تمرین استقلال برود و کارش را برای دیدار با ذوب‌آهن ازسربگیرد ، اما با ممانعت مدیران باشگاه روبه‌رو شد . سیدحسین از شب گذشته از سوی مدیریت باشگاه و شخص احمد شهریاری رییس هیات مدیره ی استقلال پیغام‌هایی را دریافت کرد که با توجه به مسایل رخ داده حق حضور در تمرینات استقلال را ندارد .

بولت پرسپولیسظاهراً شهریاری از اعلام این مساله توسط سیدحسین که گلر بوسنیایی اول فصل 10 میلیارد تومان از باشگاه غرامت گرفته و حاضر به فسخ قرارداد شده به شدت شاکی است و در اطلاعیه ی قبلی هم اعلام شده بود که از منتشرکننده این موضوع شکایت قانونی خواهدکرد .

2091416

در حالی که استقلال فردا بازی حساسی با ذوب‌آهن در هفته ی هشتم لیگ برتر دارد ، حالا کاپیتان آبی‌ها در تصمیمی عجیب از حضور در تمرین تیم منع شده است . سیدحسین امروز به محل تمرین نرفت و با این وضعیت در بازی فردا با ذوب‌آهن هم غایب خواهدبود .

در شرایطی که مدیران استقلال همچنان در گیر و دار آوردن سرمربی خارجی بزرگ طبق وعده ی خود هستند ، حالا مساله‌یی که درباره ی حسینی پیش آورده‌اند هم عجیب است و قطعاً بر حواشی موجود خواهدافزود .

باید منتظر ماند و دید اختلاف پیش‌آمده میان سیدحسین حسینی کاپیتان و احمد شهریاری رییس هیات مدیره ی استقلال چه زمانی و چه گونه برطرف خواهدشد . موضوعی که حالا بیخ پیدا کرده و باعث دور ماندن سیدحسین از تیمش شده است !

نوشته‌های تازه

مهر 1403
ش ی د س چ پ ج
 10111213
14151617181920
21222324252627
28293001020304
0506070809  

بایگانی‌ها