دقیقی : به شمس آذر نمی‌روم / قرارداد ملوان با زارع غیرقانونی است

سعید دقیقی سرمربی سابق ملوان خبر بازگشتش به شمس آذر را تکذیب کرد و گفت که در حال حاضر پیگیر قراردادش با ملوان است و به شمس آذر نمی‌رود .

 سعید دقیقی سرمربی فصل گذشته ی شمس آذر که پس از برگزاری جلسات متعدد چند روزه با احمد دنیامالی ، رییس مجمع ملوان با عقد قراردادی به این باشگاه پیوسته بود با پیام رامبد رشیدی ، سرپرست مدیرعاملی باشگاه مبنی بر تامین نشدن منابع مالی رو به رو شد . او به مدیران باشگاه زمان داد که تا ۱۸ مرداد اقدام به جذب بازیکن و اسپانسر کنند و طبق بندی که در قراردادش وجود داشت ، اعلام کرد که در صورت عمل نکردن مدیران ملوان به تعهدات خود ، بر مبنای قراراداد فی مابین عمل خواهدکرد .

سرمربی سابق ملوان ۱۶ مرداد پس از تمرین ملوان به بازیکنان و هواداران تیم اعلام کرد که منتظر تصمیمات باشگاه است و در همین حال ، با تصمیم هیات مدیره جای خود را به مازیار زارع داد تا بازیکن سابق پرسپولیس و ملوان بار دیگر روی نیمکت ملوان بنشیند . طبق شنیده‌ها گفته می‌شد که سعید دقیقی در حال مذاکره با شمس آذر قزوین است تا به این تیم برگردد ولی او به ایسنا گفت : تمام اخبار مبنی بر حضورم در شمس آذر کذب است . باشگاه شمس آذر با مازیار زارع قرارداد داشت اما گویا مدیران ملوان به دنبال بازگشت او و اسپانسر بودند و حضورش در نیمکت ملوان برنامه ریزی شده بود و در نهایت این سرمربی به ملوان بازگشت .

سرمربی پیشین ملوان اظهارکرد : در حال استراحت هستم و پیگیر احقاق حقوق خودم و همکارانم در باشگاه ملوان خواهم بود . من در نهایت صداقت برای ملوان بیشتر از شرح وظایفم عمل کردم و حتی برای رفع مشکلات به دوستان مشترک خودم و دنیامالی التماس کردم چون به دنبال موفقیت بودم و مدیرعامل و عوامل اجرایی باشگاه ملوان شاهد تلاش‌هایم بودند . 

 دقیقی در خصوص جدایی‌اش ازملوان گفت : قراردادم را با باشگاه ملوان فسخ نکرده‌ام . ۱۰ روز قبل این کار را پیش بینی می‌کردم و به احمد دنیامالی به صورت پیامکی و شفاهی اعلام کردم که اگر چنین تصمیمی دارید با هم شفاف باشیم . البته او در پیامک از من طلب حلالیت کرد ولی دقیقاً مباحثی که مطرح کرده بودم ، اتفاق افتاد . در حال حاضر با ملوان قرارداد دارم و هرگونه عقد قرارداد با مازیار زارع غیرقانونی است و پیگیر حق و حقوق خودم و همکارانم در مراجع قضایی فدراسیون فوتبال هستم .

وی در خصوص مقصد بعدی خود گفت : در حال حاضر پیگیر قراردادم هستم و باید دید با توجه به کم لطفی آن ها مراجع قضایی و انضباطی فدراسیون فوتبال چه تصمیمی می‌گیرند . من تمام وجودم را برای موفقیت ملوان گذاشتم ولی کم لطفی دیدم . الان هم آرزوی بهترین‌ها برای ملوان و مردم انزلی و کادرفنی جدید دارم ولی این رفتار در حق کادرفنی ما شایسته نبود و این رفتار تلخ همیشه در ذهن مان خواهدماند .

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها