احمدزاده : پرسپولیس و استقلال در قواره ی قهرمانی نبودند !

سرمربی سابق ملوان بندرانزلی اعتقاد دارد ، پرسپولیس و استقلال در فصل گذشته در قواره ی قهرمانی لیگ برتر نبوده‌اند .

محمد احمدزاده درباره ی اتمام مسابقات لیگ برتر که با قهرمانی پرسپولیس همراه بود ، اظهارداشت : من معتقدم هیچ‌کدام از دو تیم پرسپولیس و استقلال در فصل گذشته در قواره ی قهرمانی نبودند و در طول فصل از لحاظ نتیجه‌گیری و سبک بازی نوسان داشتند . به نظر من لیگ سال گذشته دستاورد خاصی نداشت و تیم‌های سپاهان و تراکتور هم وضعیت نرمالی نداشتند و نتوانستند در کورس قهرمانی قراربگیرند .

وی در مورد این که خیلی‌ها پرسپولیس را از لحاظ فنی بهترین تیم بیست‌وسومین دوره ی لیگ برتر قلمدادمی‌کنند ، تاکیدکرد : اگر پرسپولیس قهرمان شد یا استقلال نایب قهرمان ، دلیلش این بود که تیم‌های دیگر با آن ها فاصله داشتند . خیلی‌ از تیم‌ها از جمله سپاهان ، تراکتور ، فولاد و چند تیم دیگر نتوانستند در این فصل وضعیت خوبی داشته باشند و فکرمی‌کنم نتیجه گرفتن پرسپولیس و استقلال به این خاطر بود که تیم‌های دیگر وضعیت خوبی نداشتند .

پیشکسوت فوتبال ایران راجع به نتایج خوب ملوان با مهدی تارتار هم گفت : تارتار خیلی خوب نتیجه گرفت و مردم انزلی بابت عملکرد ملوان بسیار خوشحال هستند . هر چند هفته‌های آخر دلچسب نبود ، ولی ملوان در مجموع عملکرد خوبی داشت .

احمدزاده درباره ی بحث ماندن یا جدایی مهدی تارتار یادآور شد : طبیعتاً باید برای فصل آینده شرایط مالی را هم درنظرگرفت ، چون به هر حال مهدی تارتار به‌عنوان یک مربی موفق در فصل گذشته ، رقم‌های بزرگ در تیم‌های دیگر را هم درنظرمی‌گیرد . بدون شک اگر از لحاظ مالی شرایط مناسبی در ملوان حاکم نباشد تارتار از این تیم جداخواهدشد . تارتار فصل گذشته عملکرد خوبی داشت و طبیعتاً باشگاه هم برای حفظ این مربی ، باید او را راضی کند .

نوشته‌های تازه

مهر 1403
ش ی د س چ پ ج
 10111213
14151617181920
21222324252627
28293001020304
0506070809  

بایگانی‌ها