فرشاد پیوس به سپیدرود اولتیماتوم داد

سرمربی سپیدرود نسبت به وضعیت این تیم در نقل و انتقالات رضایت ندارد .

فرشاد پیوس که نیم فصل را در سپیدرود با صدرنشینی و امتیاز مشترک به پایان رسانده ، از وضعیت شکل گرفته در نقل و انتقالات در مسیر اهداف صعود تیمش رضایت ندارد .

پیوس که فصل گذشته با داماش گیلان موفق به کسب سهمیه ی صعود به لیگ یک شده بود ، بار دیگر موردتوجه ی سپیدرود برای قبول هدایت این‌ تیم قرارگرفت .

تیمی که پیش از این یک بار ماموریت صعود با آن را به نتیجه رسانده بود . او در این فصل نیز در قامت مدعی ظاهر شده و توانسته  نیم فصل را هم امتیاز با صدرنشین در جایگاه دوم به پایان برساند . اتفاقی که رشتی‌ها را به پایان حسرت صعود امیدوار کرده است و آن ها بی‌صبرانه منتظر ادامه ی این ماراتن برای بازگشت به یک سطح بالاتر هستند .

اما اکنون شایعه ی نگران کننده‌یی از سپیدرود به گوش می‌رسد ؛ فرشاد پیوس از شرایط این تیم در مذاکره با گزینه‌ها برای دستیابی به مهره‌های مدنظر و تاثیرگذار در نقل و انتقالات رضایت ندارد و این موضوع می‌تواند به قطع همکاری او با سرخ‌های محبوب رشتی منجرشود . پیوس برای رسیدن به هدف سپیدرود و هواداران این تیم ، به دنبال تقویت هر چه بهتر آن هاست و گفته می‌شود شرایط مالی در رقابت با دیگر مدعیان به شکلی نیست که او را به هدف نزدیک کند . او البته در شرایط حساس کنونی امیدوار به حمایت مدیران تیم و البته مسوولان استانی برای حمایت بیشتر است . اتفاقی که البته چندان موردتوجه قرارنگرفته تا ناامیدی این مربی موفق در دستیابی به صعود را در پی داشته باشد و شایعه را درباره ی ادامه ی همکاری‌اش قوت بخشد .

باید دید در ادامه مدیران سپیدرود قادرخواهندبود انتظار کادرفنی این تیم را در نقل و انتقالات برآورده کرده تا او تمرکز خود را روی هدف صعود سرخ پوشان قراردهد یا خیر .

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها