کورسِ 5 تیم برای رسیدن به لیگِ برتر

دیدارهای هفته ی بیست و ششمِ لیگِ یکِ فوتبال روزِ چهارشنبه با انجامِ 6 مسابقه آغازمی‌شود .

مسابقات هفته ی بیست و ششم لیگ یک فوتبال با انجام 6 مسابقه فردا آغاز می‌شود . در حال حاضر مس کرمان صدرنشین مسابقات است اما حداقل 5 تیم اول جدول شانس صعود به لیگ برتر را دارند و کورس دیدنی و هیجان انگیزی برای رسیدن به لیگ برتر در پیش است . تیم مس کرمان شب گذشته بازی معوقه ی خود را مقابل قشقایی شیراز انجام داد . بادران تهران هم که با محسن عاشوری نتایج بسیار مطلوبی گرفته بود و با 41 امتیاز در رده ی دوم جدول لیگ قرار داشت از حضور در این تیم استعفا کرد تا امید روانخواه جانشینش شود . بادران این هفته به مصاف تیم قعرنشین نود ارومیه می رود که در رده ی هفدهم جدول است و برای بقا تلاش می‌کند .

ملوان بندرانزلی که یک باخت دور از انتظار را مقابل گل‌ریحان قعرنشین داشت ، این هفته در خانه میزبان یکی از مدعیان صعود است . فجرسپاسی 40 امتیازی برای بازگشت به لیگ برتر امیدواری‌های زیادی دارد ولی ملوان 33 امتیازی که روی پله یازدهم قرار گرفته ، بعید است بتواند در این فصل خود را به جمع مدعیان برساند اما ملوان برای به دست آوردن دل هواداران بی شمارش باید در بازی‌های باقیمانده لیگ با تمام قوا بازی کند . به همین دلیل یکی از بازی های زیبای چهارشنبه را در انزلی شاهد خواهیم بود . 

هوادار تهران دیگر تیم 40 امتیازی لیگ به مصاف تیم رایکای بابل خواهدرفت . هوادار هم برای این که تا ثانیه‌های آخر بتواند شانس خود را برای رسیدن به لیگ برتر حفظ کند ، انگیزه‌های زیادی برای برد دارد . رایکا اما تیمی در میانه ی جدول است که کج‌دار و مریز به راهش ادامه می‌دهد و با 30 امتیاز در رده ی سیزدهم جدول قراردارد . خیبرخرم آباد که با عبدالله ویسی موتورش روشن شده ، اکنون با 37 امتیاز در رده ی ششم جدول لیگ قرار دارد و این هفته به مصاف آخرین تیم جدول لیگ می‌رود . گل‌ریحان که فقط 18 امتیاز دارد ، بعید است بتواند از تیم با انگیزه ی خیبر امتیازبگیرد .

استقلال ملاثانی رده ی دهمی هم میزبان تیم خوشه طلایی ساوه ی رده ی هفتمی است . خوشه طلایی بخت‌ اندکی برای رسیدن به جمع مدعیان و صعود دارد اما استقلال ملاثانی که اولین فصل حضور در لیگ یک را تجربه می‌کند ، می‌خواهد در همان میانه‌های جدول باقی بماند .

 

"خبرگزاری فارس"

 

 

 

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها