تیمِ فوتبالِ ملوان برابرِ شاهینِ شهرداریِ بوشهر به نتیجه ی مساوی رضایت داد

تیمِ فوتبالِ ملوانِ بندرانزلی در ادامه ی مسابقاتِ فوتبالِ لیگِ یکِ کشور مقابلِ شاهینِ شهرداریِ بوشهر به نتیجه ی مساوی رسید .

تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و شاهین شهرداری بوشهر عصر جمعه در هفته ی بیست و چهارم رقابت های فوتبال لیگ یک باشگاه های کشور در ورزشگاه تختی بندرانزلی به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه ی مساوی بدون گل خاتمه یافت .

نیمه ی اول این دیدار با برتری محسوس ملوانان همراه بود و بازیکنان این تیم چند موقعیت مناسب گلزنی نیز به دست آوردند اما این فرصت ها به هدر رفت تا سرانجام این نیمه بدون رد و بدل شدن گلی ، با نتیجه ی مساوی خاتمه یابد .

در نیمه ی دوم نیز تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بر بازی تسلط کاملی داشت و فرصت های مناسب گلزنی به خصوص در دقایق پایانی به دست آورد اما بی دقتی مهاجمان و همچنین درخشش دروازبان تیم شاهین شهرداری بوشهر مانع از گلزنی ملوانان شد تا این بازی با نتیجه ی مساوی بدون گل به پایان برسد .

قضاوت این دیدار را ، علی صفایی با کمک های سعید باهنر و مصطفی بابایی برعهده داشتند که محمدجواد نصراللهی به عنوان داور چهارم و محمد دوستی به عنوان ناظر گروه داوری در بازی تیم های ملوان بندرانزلی و شاهین شهرداری بوشهر حضورداشتند .

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با ترکیب مبین عشایر ، عیسی پرتو ، میعاد یزدانی ، پدرام قاضی پور ، مهیار زحمتکش ، زکریا مرادی ، امیرسام نصیری ، ارسلان رضایی تفضلی ، سهیل فداکار ، فربد بلوک باشی ، وحید فارغ و با سرمربی گری مازیار زارع مقابل شاهین شهرداری بوشهر قرارگرفت .

همچنین تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با ترکیب ایمان صادقی ، میلاد صارمی ، علی حمودی ، حمیدرضا دیوسالار ، امید سام کن ، رضا صدری ، مهدی مومنی ، علی گودرزی ، حسین نخودکار ، امین شجاعیان ، امیرحسین موسی زاده و با سرمربی گری داود مهابادی رو در روی تیم ملوان قرارگرفت .

پیش از این بازی و تا پایان هفته ی بیست و سوم رقابت های فوتبال لیگ یک باشگاه های کشور ، تیم های شاهین شهرداری بوشهر و ملوان بندرانزلی با کسب ۳۲ امتیاز و به دلیل تفاضل گل ، به ترتیب در رتبه های نهم و دهم جدول رده بندی قرارداشتند .

در رقابت های فوتبال لیگ یک باشگاه های کشور جام آزادگان ، ۱۸ تیم در یک گروه به صورت دوره یی و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند که تیم های ملوان بندرانزلی ، چوکای تالش و شهرداری بندرآستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند .

"ایرنا"

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها