محمودزاده : بلوکباشی علاوه بر توهین به داور ، بقیه را هم تحریک کرده است

مسوول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول گفت که بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی در بازی ملوان - نفت مسجدسلیمان به داور توهین کرده است .

فریبرز محمودزاده درباره ی اتفاقات دیدار ملوان – نفت مسجدسلیمان  و حمله به داور بازی ، اظهار داشت : گزارش بازی را به کمیته ی انضباطی تحویل دادیم و از طریق حقوقی هم پیگیر این مسایل هستیم . دنبال شناسایی خبرنگار یا عکاسی هستیم که ناجوانمردانه داور را زده و می‌خواهیم او را شناسایی کنیم . این که چرا آن عکاسی که کنار زمین بوده ، این کار را کرده ، باید پیگیری شود .

وی در پاسخ به این سوال که «آیا احتمال ندارد فردی در لباس عکاس‌ در کنار زمین حضور داشته باشد و در پایان بازی هم لگدی به زاهدی‌فرد زده باشد ؟» ، تصریح کرد : فعلاً چیزی که ما می‌دانیم ، این است که آن فرد جزو اصحاب رسانه به حساب می‌آید . تحقیقات ما در این حد است که آن فرد عکاس بوده است . به هر حال باید او را شناسایی کنیم و ببینیم چرا چنین کاری انجام داده ، به‌خاطر همین عجله نمی‌کنیم .

مسوول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول با اشاره به موارد ذکر شده در گزارش داور بازی ملوان – نفت مسجد سلیمان مبنی بر این که «فرید بلوکباشی ، بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان به او حمله کرده» ، گفت : بحث حمله و زدن در مورد او نیست و اتهام او فقط توهین است . بلوکباشی علاوه بر توهین‌هایی که کرده ، بقیه را هم تحریک کرده که علیه داور موضع تندتری بگیرند و چالش‌ها بیشتر شود . بلوکباشی را می‌شناسم ، او سال‌ها در تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بازی می‌کند و این کار از او بعید است .

محمودزاده ادامه داد : نمی‌دانیم بلوکباشی چرا و بر چه اساسی چنین کاری انجام داده و این کار جای سوال دارد ، اما قطعاً این موضوع را پیگیری حقوقی می‌کنیم . پرونده ی این بازیکن هم الان در کمیته ی انضباطی است و باید ببینیم خودش چه می‌گوید . در مورد این قضیه هم تحقیق می‌کنیم . از طرفی دیگر ، داور  هم بی‌دلیل چیزی را گزارش نمی‌کند ، بحث زدن نیست . در هر صورت ما موضوع را پیگیری و به شدت با متخلفان برخورد می‌کنیم .

"خبرگزاری تسنیم"

telegram

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها