پیش بازی ملوان – نفت مسجدسلیمان

دیدار هفته ی بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال روز یکشنبه برگزار می شود و سه تیم اول جدول در استان‌های گیلان و مازندران به میدان خواهند رفت .

دیدارهای هفته ی بیست و پنجم لیگ دسته اول روز یکشنبه برگزار می شود .  در یکی از حساس ترین بازی هفته ملوان انزلی میزبان تیم صدرنشین نفت مسجدسلیمان است .  ملوان در صورت پیروزی شانس صعود تا رده ی ششم جدول را دارد اما شکست دادن نفت کار راحتی نیست . شاگردان محمود فکری سختکوش و جنگنده هستند . نفت در صورت پیروزی فاصله ی 4 امتیازی خود را با تیم دوم جدول حفظ خواهد کرد و در صورت باخت نیز صدرنشین باقی می ماند با این حال نفت مسجدسلیمان برای پیروزی به انزلی می رود .

هر دو تیم یک وجه مشترک دارند ، این که نسبت به داوری ها در هفته های گذشته اعتراض های زیادی داشته اند .

"خبرگزاری فارس"

***

در یکی از مهم‌ترین دیدار‌های این هفته ، تیم‌های ملوان بندرانزلی و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف یکدیگر می‌روند . ملوان هفته ی گذشته در یک بازی پرحاشیه توانست مس رفسنجان را در خانه اش متوقف کند ، نفت نیز در بازی تیم‌های صدر و قعر جدول موفق شد برابر تیم بحران زده ی راه آهن با نتیجه ی ۲ بر یک به پیروزی برسد . ملوان که با ۳۶ امتیاز در رده ی نهم جدول قرار دارد ، در فصل جاری شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد و در صورت ادامه ی روند فعلی در میانه‌های جدول قرار خواهد گرفت .

"باشگاه خبرنگاران جوان"

***

ملوانان در پنج هفته ی گذشته تنها یک پیروزی کسب کردند و به چهار تساوی رسیدند . ملوان با 12 تساوی از این لحاظ گوی سبقت را از سایر تیم‌ها ربوده که اشتباهات داوری هم در توقف‌های پیاپی قوی سپید انزلی موثر بوده ، اشتباهاتی که بارها صدای اعتراض دست‌نشان را درآورده است . مدیرعامل باشگاه ملوان هم از این مشکل به تنگ آمد و تهدید کرد که شاید این باشگاه به AFC و فیفا شکایت کند .

در آن‌سوی میدان نفتی قرار دارد که با 49 امتیاز و فاصله‌یی 4 امتیازی نسبت به رده ی دوم ، در صدر جدول لیگ دسته اول حضور داشته و مدعی اصلی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود . سه پیروزی ، سه تساوی و دو شکست ، حاصل تلاش شاگردان محمود فکری در نیم‌فصل دوم بوده که سه برد نفتی‌ها هم مقابل سه تیم انتهای جدول بوده است . باید ببینیم جدال مربی باتجربه و استخوان خردکرده‌یی چون نادر دست‌نشان با مربی جوانی چون محمود فکری چه نتیجه‌یی در پی خواهد داشت .

"خبرگزاری تسنیم"

0 replies on “پیش بازی ملوان – نفت مسجدسلیمان”

  • احسان
    5 اسفند 1396 at 2:22 ب.ظ

    نفت همان طور که پیش بینی می شد مدت هاست افت کرده و اصولاً تیم های جنوبی 40-50 درصد توان خود را در زمستان از دست می دهند .

  • blank
    mehranneusha
    6 اسفند 1396 at 10:45 ق.ظ

    سلام دوستان !
    جمعه گذشته نشستم پای برنامه ی لیگ یک مجتبی پوربخش ، بعد یک ساعت مرثیه سرایی واسه پاس و البته در دقایق پایانی برنامه ، بازی رفسنجان ، ملوان پخش شد !
    اظهارات عجیب کارشناس علی خسروی … و بدتر از آن سکوت پوربخش !!
    ملوان ، ظلم ناداوری زیاد دیده ، از فینال جام های حذفی 66 ، 77 ، 90 بگیر تا سقوط 75 ،… تا همین سقوط دو سال پیش !
    اما این دیگه نوبر بود !!
    آخه مگه میشه !؟ مگه داریم !؟ بابا مگه فوتساله آخه که توپ برسه به خط دروازه و وقت تموم بشه !!؟؟
    یعنی یک ثانیه هم وقت نبود آقای داور !؟
    یا اصلاً پیش از خطا سوت می زدی یا می ذاشتی که خطا زده بشه و مثلاً توپ دفع بشه ، بعد سوت پایان رو می زدی …
    آدم یاد کارتون فوتبالیست‌ها می افته !!
    آقای پوربخش ، منتظری که واسه ملوانم مرثیه سرایی کنی ؟؟
    الان به داد ملوان برسین که داره می میره
    آقای ناداور! …
    این دیگه اشتباه داوری نیست ، کاملاً مشخصه ……..
    به خدا اگه مملکت ما قانون داشت باید واسه همیشه محروم می شدی …
    در پایان از شما دوستان سپید نیوز می خوام که حالا با اصلاحاتی که متاسفانه تو مملکت ما لازمه این دلنوشته رو به عنوان نامه وارده کار کنید تا دیگر اعضای گروه هم راجبش نظر بدن ، با سپاس

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها