دست‌نشان حلالیت خواست !

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی بعد از شکست خانگی مقابل مس رفسنجان از برخی از همکارانش در کادرفنی حلالیت خواست .

نادر دست‌نشان پس از شکست خانگی ۲ بر یک مقابل مس رفسنجان در نشست خبری بعد از بازی شرکت نکرد . ضمن این که از برخی همکارانش در کادرفنی تیم ملوان حلالیت خواست .

همین اتفاقات باعث شده شایعه ی استعفای دست‌نشان از سرمربی‌گری ملوان منتشر شود ، با این حال سرمربی ملوان هیچ واکنشی نسبت به این شایعه‌ها نداشته و سکوت اختیار کرده است .

دست‌نشان در روزهای گذشته نیز بارها از شرایط موجود در باشگاه ملوان و انتظارات زیاد هواداران گلایه‌مند بود .

"خبرگزاری فارس"

telegram

0 replies on “دست‌نشان حلالیت خواست !”

  • blank
    احسان
    23 آذر 1396 at 11:19 ب.ظ

    با تشکر از وب سایت وزین سپید نیوز به خاطر در اختیار گذاشتن این تریبون برای بیان نظرات .
    بیاییم به جای لعنت کردن کمک کنیم ! یکی از ویژگی های زیبای هواداران تراکتورسازی این است که وقتی تیم گل می خورد یا می بازد ، (مثلاً با گفتن عیبی یوخ !) هواداران به تیم روحیه می دهند تا دوباره به پا برخیزد ! همین امر باعث شده همه ی فوتبالیست ها با جان و دل برای سربازی به این تیم ملحق شوند ! ما برعکس هنگام باخت تمام دق و دلی و خشم خودمان را بی رحمانه برسر بازیکن جوان بی پناه و یا مربی نگون بخت تخلیه می کنیم ! – این جمله ی مایوس کننده ی غیربومی و بازیکن سرباز به روحیه ی تیم خیلی لطمه و ضربه می زند . بازیکنان بومی با کیفیت انزلیچی یا گیلانی که حاضر به بازی برای ملوان فعلی باشند ، بسیار ناچیز است . پول برای خرید بازیکن موجود نیست ! یک فرصت طلایی در اختیار داریم یعنی بازیکن سرباز که آن ها را هم با بی مهری می رنجانیم و دلسرد می کنیم ! خودزنی می کنیم ! در صورتی که همه ی تیم های دنیا بازیکن با مربی غیربومی و حتی خارجی دارند و خوب هم نتیجه گرفته و می گیرند .

  • blank
    فرهاد مجیدی
    24 آذر 1396 at 12:10 ق.ظ

    الان زمان خوبیه که بخواد بره ، هنوز جا برای جبران هست ، تیم یه شوک لازم داره ، اما لطفاً آقای احمدزاده نیاد ،،، اجازه بدیم روند کار با مربی با رزومه ی خوب ادامه پیدا کنه ،،، آقای دنیامالی که گذاشتی رفتی !!!! حلالت نمی کنیم ، تو با لجبازی دو سال قبل با کسی که اقبال عمومی داشت برای سرمربی گری ، با تخم اختلافی که کاشتی بازیکن ها رو هم فراری دادی ،،، آدمی حرف از دهانش در میاد یه ارزشی داره ، وقتی برگشتی بعد از سقوط ملوان با بهترین مربی دنیا استیلی ، گفتی تیم سقوط کرد ، می مانم و لیگ برتری اش می کنم ، این حرف را گفتی یا نه ؟ … (…)

  • blank
    mehranneusha
    24 آذر 1396 at 1:08 ب.ظ

    خوبی برنامه ی فوتبال یک اینه که دست دروغگوها رو میشه !!
    لحظاتی پیش خلاصه بازی با شهرداری تبریز رو می دیدم … انصافاً باید سه چهار تا گل می خوردیم !!
    نیما میرزازاد عالی بود و نادر دست نشان افتضاح …!!!

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها