پاشازاده : می‌توانستیم بیش از ۲ گل به ملوان بزنیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت : می‌توانستیم بیش از ۲ گل به ملوان بزنیم ، حتی به گل‌های ۵ و ۶ هم برسیم .

مهدی پاشازاده پس از پیروزی ۲ بر یک مقابل ملوان در جمع خبرنگاران گفت : با برنامه بازی کردیم و هواداران از این فوتبال لذت بردند ، به ملوان هم تبریک می‌گویم ، آن ها هم فوتبال بازی کردند . بعد از گل در نیمه ی اول کمی تحت فشار قرار گرفتیم اما با ۲ تعویض روند بازی را به سود خود کردیم . ما می‌توانستیم بیش از ۲ گل به ملوان بزنیم و حتی به گل‌های ۵ و ۶ هم برسیم ، به حریف هم هیچ شانس ۱۰۰ درصدی ندادیم .

وی افزود : تیم ما بهتر هم می‌شود ما باید خیلی بهتر از این ها باشیم ، من به هر مساله‌یی ایراد می‌گیرم و خوشحالم که با حمایت مسوولان و مالک باشگاه توانسته ایم که خوب کار کنیم .

پاشازاده در مورد هواداران تیم نساجی گفت : آن ها بسیار دوست داشتنی و تو دل برو هستند ، به هواداران ملوان هم تبریک می‌گویم ، البته هواداران ما هم حرفه‌یی تیم خود را تشویق کردند و انرژی‌شان را بر روی تیم خودشان متمرکز کردند .

پاشازاده در مورد تمرین و بازی روی چمن مصنوعی گفت : اگر بخواهیم فقط روی چمن مصنوعی تمرین و بازی کنیم ، به مشکل می‌خوریم ، البته تیم من ۲ سال در تبریز روی چمن مصنوعی بازی کرد ، به هر حال تمرین مداوم روی چمن مصنوعی می‌تواند میزان مصدومیت را افزایش بدهد .

سرمربی نساجی در مورد استرس بازیکنان تیمش اظهارداشت : استرس بازیکنان به درک هواداران هم مربوط می‌شود ، هواداران ما حرفه‌یی برخورد می‌کنند ، ما مساوی و باخت هم داشتیم اما گفتم که روند تیم رو به رشد خواهد بود . وقتی هم شکست خوردیم ، گفتم که من مقصرم اما نباید با هر شکست مربی‌یی را اخراج کرد و یکسری را بیرون ریخت ، در این صورت باید هر هفته یک مربی را تعویض کرد ، فوتبال حرفه‌یی این نیست ، باید تحمل مان را در فوتبال حرفه‌یی بالا ببریم .

وی در مورد بازیکن‌سازی و ترکیب تیم نساجی اظهارداشت : هر بازیکنی که آماده باشد ، در ترکیب تیم قرار می‌گیرد ، ممکن است یک بازیکن فیکس باشد اما در بازی بعدی در فهرست ۱۸ نفره هم قرار نگیرد ، بسته به شرایط بازی ، شرایط آب و هوایی و حتی بازی در بیرون و خارج از خانه هم وضعیت تغییر می‌کند . من در ابتدای حضورم در نساجی هم گفتم ، به من وقت بدهید تا هم بازیکن سازی کنم هم فوتبال زیبا ارایه بدهیم و هم نتیجه بگیریم ، در ترکیب امروز ما ، یک بازیکن امید گل ما را زد ، برخی از بازیکنان تیم ما از لیگ برتر آمده‌اند و قراردادهای آن چنانی دارند اما این بازیکن امروز حقش بود ، این که به بازیکن جوان میدان بدهید ، در مربی‌گری جرات می‌خواهد .

"وبسایت رسمی برنامه نود"

telegram

0 replies on “پاشازاده : می‌توانستیم بیش از ۲ گل به ملوان بزنیم”

  • blank
    احسان
    2 مهر 1396 at 8:05 ب.ظ

    ضمن تبریک به تیم پرسابقه ی نساجی به خاطر این پیروزی و با تشکر از زحمات بازیکنان ملوان ، پاشازاده … !! یا از فوتبال هیچ نمی فهمد که از پیروزی با 5 ، 6 ، … گل حرف می زند !! یا توهم زده و لازمه یک تست دوپینگ بده ! – تیم ملوان با شایستگی از زمین خارج شد و مثل دفعات پیش نتیجه را به ناداوری واگذار کرد ! با احترام به تماشاگران فهیم و فوتبال شناس ، متاسفانه جو ورزشگاه ها و سکوهای ورزشگاه های ما عموماً بسیار مریض شده و به مکانی برای عقده گشایی و تخلیه ی عقده ها و سرخوردگی های فردی ، گروهی از مردم کوچه و بازار شده که از فوتبال هیچ نمی فهمند و فقط یک عطش جنون آمیز برای تخلیه و کسب پیروزی دارند و این پیروزی به هر قیمتی ولو به قیمت نابودی اخلاق ، انسانیت … مثل دانش آموز تنبلی که با هزار و یک تقلب می خواد نمره قبولی بگیرد و به کلاس بالاتر برود که به شاهکارش ادامه دهد ! نکته ی دیگر این که ، بسیار مسخره است در زمانه یی که هر بچه یی یک تا دو دوربین فیلمبرداری با خود همراه دارد ، مسوولین یک شهر بزرگ 150 هزار نفره یک دوربین تلویزیونی برای پوشش یک مسابقه ی فوتبال مهم در این سطح ندارد !

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها