احمدزاده : همه ی علاقه مندان آستین همت را بالا بزنند

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت : همه ی علاقه مندان به ملوان قبل از آن که دیر شود به هر طریقی که در توان دارند ، برای کمک به این تیم ریشه دار و مردمی ، آستین همت را بالا بزنند .

به گزارش “سپید نیوز” از سایت رسمی باشگاه ملوان بندرانزلی : محمد احمدزاده اظهار کرد : با توجه به شرایطی که به سبب محرومیت از جذب بازیکن برای ملوانان وجود دارد ، اولویت باشگاه باید جلب رضایت و حفظ بازیکنان حاضر باشد .

وی افزود : در روند فنی رو به رشدی قرار گرفته ایم که در صورت حفظ و ادامه ی آن می توانیم این فصل سخت را با خاطره یی خوب به پایان ببریم .

احمدزاده در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص اعتصاب بازیکنان تیم ملوان بندرانزلی گفت : اعتصابی در کار نبود ، زیرا بازیکنان نجیبی داریم که با وجود مشکلات فراوان مالی ، تنها پیگیر مطالبات معوقه ی شان بودند و می خواستند زمان پاس شدن چک های شان را از زبان شخص مدیرعامل باشگاه بشنوند که مدیرعامل هم فرصت یک هفته یی خواست .

وی تاکید کرد : مشکلات فراوان فنی و غیرفنی در این باشگاه وجود دارد که نداشتن زمین مناسب و مشکلات مالی بخشی از این موارد است و این در حالیست که تعدادی از بازیکنان ما حتی لنگ مبالغ بسیار پایین هستند و به همین دلیل ، عدم دریافت مطالبات شان به مرور روی تمرکزشان بر تمرینات تاثیر گذاشته است .

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اظهار کرد : تعدادی از بازیکنان خواستار جدایی از باشگاه طبق مفاد قانونی بودند و پس از صحبت با بنده ، توانستیم آن ها را به شرط دریافت درصدی از مطالبات شان راضی به ماندن کنیم اما تا به امروز این اتفاق نیفتاده است .

وی افزود : متاسفانه شرایط مثل گذشته نیست که از بازیکنان حرفه یی توقع داشته باشیم بدون دریافتی ، سرشان را جلوی توپ بگذارند ، چراکه بسیاری از این بازیکنان بومی نبوده و برخی هم سربازند و تا به امروز هم کوتاهی نکرده و هر هفته بهتر از هفته ی گذشته ظاهر شده اند .

احمد زاده با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت : تامین منابع مالی باشگاه ملوان طبق پیش بینی ها انجام نشده و بین مسوولان شهر هم که بارها مستقیم و غیرمستقیم از آن ها درخواست کمک شده ، آن گونه که باید همراهی مان نکردند اما باید از تلاش های فرماندار انزلی که در این چند هفته به جد پیگیر مشکلات مالی و همچنین محرومیت از نقل و انتقالات نیم فصل بودند ، تشکر کنم .

احمدزاده در پایان تاکید کرد ، متاسفانه مشکلات ما هنوز پابرجاست و بازیکنان تیم بزرگسالان به عنوان ویترین باشگاه انتظار دارند به آنان رسیدگی بیشتری شود و این درخواست را به کادرفنی منتقل می کنند و ما هم از طرف مدیریت باشگاه به بازیکنان قول مساعد می دهیم .

 

 

 

 

نوشته‌های تازه

اسفند 1403
ش ی د س چ پ ج
 11
12131415161718
19202122232425
26272829010203
04050607080910
11  

بایگانی‌ها