گزارش دومین تمرین تیم ملی فوتبال

دومین تمرین تیم ملی فوتبال امروز در مرکز ملی فوتبال برگزارشد .

به گزارش “سپید نیوز” از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، دومین تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در اردوی اتریش ، امروز (پنجشنبه) در زمین شماره دوی مرکز ملی فوتبال برگزارشد .

* همان طور که کی‌روش روز گذشته اعلام کرده بود ، امروز به مدت 15 دقیقه پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود . ازدحام خبرنگاران مشکلاتی را برای پوشش صحبت‌های تیم‌ ملی به وجود آورده بود .

* کارلوس کی‌روش برای انتخاب بازیکنان نهایی داخلی جهت حضور در اردوی اتریش بازی درون تیمی ترتیب داده بود . بازیکنان در این قسمت با جدیت دنبال نشان دادن خود بودند .

* پیش از شروع تمرین ، دروازه‌بان‌ها زیر نظر مربی دروازه‌بان‌ها تمرین اختصاصی انجام دادند .

* ‌رامین رضاییان و علیرضا بیرانوند در ابتدای تمرین حضور داشتند ، ولی به دلیل احساس درد به تمرین ادامه ندادند . رضاییان به همراه وحید امیری اختصاصی کار کردند .‌ هنوز وضعیت بیرانوند که از ناحیه ی کمر دچار مصدومیت شده است ، مشخص نیست .

* کی‌روش پس از پایان یک نیمه از بازی درون تیمی ، کاور بازیکنان را تغییر داد تا بخش دیگر فوتبال را برگزارکند . رضاییان پس از تمرین اختصاصی در این بخش از بازی شرکت کرد . او بلافاصله پس از ورود به زمین یک ضربه ی پنالتی را گل کرد .

* تیم کاور سفید شامل بازیکنانی چون سیدحسین حسینی ، آرمین سهرابیان ، امید نورافکن ، مهدی قایدی ، شهریار مغانلو ، رضا اسدی ، عارف آقاسی ، مهدی شیری ، مجید خدابنده‌لو و … بودند که عملکرد خیلی خوبی نداشتند و حسینی چند بار به‌عنوان دروازه‌بان‌ با ناراحتی گفت : این چه وضعیتی است ؟!

* کی‌روش به هنگام فوتبال درون تیمی از بالای سکویی نظاره‌گر بود .

* داوری این بازی برعهده ی راجر دِسا دستیار کی‌روش بود .

* کی‌روش پس از پایان تمرین ، به شوخی به خبرنگاران گفت ، همیشه شما سوال می‌پرسید و حالا من می‌پرسم ، تمرین امروز چه طور بود ؟! برنامه‌های‌مان برای قطر چیست ؟ در ادامه کی‌روش با خبرنگاران و عکاسان عکسی به یادگار انداخت .

نوشته‌های تازه

اسفند 1403
ش ی د س چ پ ج
 11
12131415161718
19202122232425
26272829010203
04050607080910
11  

بایگانی‌ها