شاگردانِ مازیار بی خیالِ صدر نمی شوند

تیمِ فوتبالِ ملوانِ بندرانزلی در یک دیدارِ سخت و دشوار با گلِ دقایقِ پایانیِ حسین زاده از سدِ شمس آذر گذشت .

هفته ی سیزدهم رقابت های لیگ یک فوتبال ایران امروز نیز مانند روال سابق با برگزاری دیدارهای همزمان همراه بود که در یکی از این بازی ها ، ملوان توانست با یک پیروزی سخت ، صدر جدول را که برای دقایقی از دست داده بود ، پس بگیرد .

لغزش های پیاپی ملوان و عدم کسب پیروزی باعث شده بود تا رقبای این تیم برای تصاحب صدر جدول امیدوار شوند . شاگردان مازیار زارع پس از شکست ناباورانه مقابل مس شهربابک و حذف از رقابت های جام حذفی ، اسیر 3 تساوی پیاپی برابر استقلال خوزستان ، مس کرمان و خیبر خرم آباد شده بودند .

اما پیروزی برابر خوشه طلایی ساوه انزلی چی ها را امیدوار کرده بود که این تیم دوباره به روند پیروزی برگردد که تساوی هفته ی قبل برابر سایپا بحران زده دوباره باعث نگرانی هایی در این زمینه شد . ترس از گیر افتادن ملوان در تکرار تساوی های سریالی تا دقیقه ی 85 دیدار امروز انزلی چی ها برابر شمس آذر ادامه داشت تا این که یحیی زاده ناجی تیمش شد .

پس از تساوی جنجالی شمس آذر برابر استقلال ملاثانی در دقیقه ی 96 دیدار هفته ی گذشته ، این تیم امیدوار بود به روند 6 هفته شکست ناپذیری خود ادامه دهد اما در دقیقه ی 86 این امیرحسین یحیی زاده بود که ناجی ملوان شد و توانست دروازه ی میهمان را باز کند تا شاگردان ملوان با یک پیروزی ناپلئونی ، صدر جدول را در اختیار بگیرند .

با این پیروزی شیرین ، ملوان 27 امتیازی شد و اختلاف یک امتیازی خود با مس کرمان را حفظ کرد تا این دو تیم همچنان مدعیان جدی صعود به لیگ برتر محسوب شوند .

 

"ورزش سه"

 

 

یک پاسخ در “شاگردانِ مازیار بی خیالِ صدر نمی شوند”

  • سیاوش
    17 دی 1400 at 11:33 ب.ظ

    جناب آقای زارع مربی محترم بهتر است نکاتی را به عنوان یک هوادار ملوان که از بیرون بازی های تیم را می بیند ، گوشزد کنم که این را صادقانه وظیفه ی خویش می دانم .
    پیروزی ملوان بر تیم شمس آذر قزوین نه تنها محصول تفکرات شما نبود بلکه از دقت و هوشمندی و پاس کارساز بازیکنی بود که شما روی نیمکت ذخیره محبوس کرده اید که پیش از این هم به شما تذکر داده شده بود و متاسفانه باید بگویم شما گوش شنوایی برای شنیدن این انتقادات ندارید . از طرفی بازیکنی در تمامی زمان بازی در زمین حاضر است که نه تنها هیچ گونه حرکات مثبتی از ایشان دیده نمی شود بلکه نظم حرکات تیمی را نیز برهم می زند با نگاهی به بازی محسن انبساطی که گویا سفارش شده هستند به این حقیقت خواهیم رسید . ملوان هنوز شتابزده است اشتباهات فردی بسیار بالاست و گویا برنامه یی ندارد و افسوس که این خصوصیات یک تیم مقتدر صدر جدول نیست . بگذارید بی پرده عرض کنم ، شما از این گونه بازی احساس خطر نمی کنید ؟ با یک اختلاف گل می بریم . در زمین ته جدولی ها می رویم ، مساوی بگیریم و در خانه ی خود پیروز باشیم آیا این برنامه سهل انگارانه شما تا پایان به این گونه پیش خواهدرفت یا باید فکر معقول نمود . به بازیکنان اعتماد به نفس بدهید و بگویید این گونه بازی کردن در قواره ی ملوان و یک تیم مقتدر صدر جدولی نیست .

نظرات بسته شده است.

نوشته‌های تازه

فروردین 1403
ش ی د س چ پ ج
 1314151617
18192021222324
25262728293031
01020304050607
0809101112  

بایگانی‌ها