تمدیدِ صدرنشینیِ انزلیچی‌ها با استرس

شاگردانِ مازیار زارع با نمایشی برتر نسبت به خوشه طلایی موفق به کسب پیروزی و صدرنشینی شدند .

در یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته ی یازدهم لیگ یک ایران ، تیم ملوان انزلی از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه سردارجنگل رشت مقابل خوشه طلایی ساوه قرارگرفت .

خوشه طلایی ساوه که طی دو هفته ی گذشته دو پیروزی مقابل استقلال ملاثانی و ماشین‌سازی تبریز به دست آورده بود ، در دیدار امروز کار سختی مقابل شاگردان صدرنشین مازیار زارع داشت و از همان لحظات ابتدایی تحت فشار قرارگرفت و یک گل دریافت کرد .

ملوانان که شروع خوبی در این دیدار داشتند و به دنبال گل زودهنگام بودند ، در دقیقه ی ۱۴ روی ارسال توپ از ضربه ی ایستگاهی میانه ی زمین و ضربه ی پشت سر حمید کاظمی که همراه با خروج اشتباه گلر خوشه طلایی رقم خورد ، دروازه را باز کردند و پیش افتادند .

شاگردان مازیار زارع که نبض بازی را پس از زدن گل اول در دست گرفته و دوباره صاحب موقعیت‌های خطرناک شده بودند ، در دقیقه ی ۲۴ اوت کنار زمین را کوتاه کار کردند و روی حرکت سریع و ارسال بی‌نقص پدرام قاضی‌پور به مقابل تیرک دوم و ضربه ی سر تماشایی پوریا غلامی به کنج دروازه گل دوم را به ثمر رساندند .

در نیمه ی دوم هر دو تیم صاحب موقعیت‌های خوبی شدند ولی در ۱۰ دقیقه ی پایانی خوشه طلایی ساوه توانست نمایش بهتری ارایه کند و رو به بازی سراسر هجومی بیاورد که حملات آن ها در دقیقه ی ۱+۹۰ با ارسال ارجمندیان و ضربه ی سر سعید خردمند به گل تبدیل شد تا چهار دقیقه ی وقت اضافه باقی مانده با هیجان بیشتری دنبال شود .

ملوانی‌ها که نمی‌خواستند بازی برده را با تساوی عوض کنند ، در لحظات پایانی با استرس زیادی کار را دنبال کردند و یک اخطاری در زمین و اخراج بیرون از مسابقه (محمدرضا ملایی) داشتند ولی در نهایت توانستند صاحب یک برد ارزشمند شوند .

شاگردان مازیار زارع با پیروزی ۲ بر یک خانگی در بازی امروز ۲۳ امتیازی شدند و صدرنشین جدول لیگ یک ماندند و خوشه طلایی ساوه نیز نتوانست از امتیاز ۱۶ بالا برود تا دو پله سقوط کند و به رده ی هشتم برود .

 

"ورزش سه"

 

 

یک پاسخ در “تمدیدِ صدرنشینیِ انزلیچی‌ها با استرس”

  • احسان
    5 دی 1400 at 11:47 ق.ظ

    با درود و خسته نباشید به بازیکنان و کادر مربیگری تیم ملوان . متوجه نمی شم چرا هر بار مربیان ملوان عناصر تهاجمی تیم رو (حمید کاظمی ، بازگیر ، قاضی پور و انبساطی) که هر کدام دو سه نفر از بازیکنان حریف رو به خود مشغول می کنند از بازی بیرون می کشند ، تا تیم حریف با خیال راحت و بی مهابا به دروازه ی ملوان حمله ور بشه ؟ – مثلاً همین بازی با بیرون کشیدن حمید کاظمی و قاضی پور نتیجه ی 2-0 به 2-1 تغییرکرد و اگر بازی چند دقیقه هم ادامه پیدا می کرد ممکن بود ملوان گل های بیشتری دریافت کنه !

نظرات بسته شده است.

نوشته‌های تازه

اسفند 1403
ش ی د س چ پ ج
 11
12131415161718
19202122232425
26272829010203
04050607080910
11  

بایگانی‌ها