رشتی‌ها نزدیکِ سقوط ، ساوه امیدوار

شاگردانِ محسنِ عاشوری با کسبِ پیروزیِ پُرگل مقابلِ سپیدرود شانسِ صعود به لیگِ برتر را حفظ کردند .

در یکی از دیدارهای هفته ی سی و دوم لیگ یک فوتبال ، تیم سپیدرود رشت که در جایگاه هفدهم جدول قرار داشته و یکی از گزینه‌های جدی سقوط محسوب می‌شود ، از ساعت ۱۹:۴۵ امشب در استادیوم سردارجنگل میزبان تیم بالانشین خوشه طلایی ساوه بود .

خوشه طلایی از همان ابتدا نبض بازی را در دست گرفت و در دقیقه ی ۶ با گلزنی محمدمهدی قنبری پیش افتاد ولی پس از آن سپیدرود توپ و میدان را در اختیار داشت و اگر بی‌دقتی مهاجمان این تیم نبود ، می‌توانست به گل تساوی هم برسد .

سپیدرود که در غیاب شیرمردی ، کریمی ، یعقوبی ، حاتم‌زاده ، نوری و نزهتی پای به این بازی گذاشته بود ، در نیمه ی اول سه موقعیت جدی را توسط جواد آقایی‌پور هدر داد تا با شکست یک بر صفر مقابل خوشه طلایی به رختکن برود .

قنبری مثل ابتدای مسابقه ، در لحظات نخست نیمه ی دوم نیز حرکت مشابه ی گل اول را تکرار کرد و با استفاده از خلاء مدافعان سپیدرود توانست گل دوم خود و خوشه طلایی را به ثمر رساند .

سپیدرود که پس از دریافت دو گل و نزدیک شدن به پایان مسابقه رو به بازی انتحاری آورده بود و چیزی برای از دست دادن نداشت ، در دقایق ۸۳ و ۹۰ دو گل دیگر از خوشه طلایی دریافت کرد تا این مسابقه ی خانگی را با شکست ۴ بر صفر به پایان برساند و با ماندن در امتیاز ۳۰ و رتبه ی هفدهم جدول ، نزدیک‌تر از همیشه به سقوط از لیگ یک شود .

خوشه طلایی ساوه نیز با این پیروزی پُرگل ۵۶ امتیازی شد و جایگاه چهارم جدول لیگ یک را حفظ کرد ؛ حالا آن ها در دو هفته ی باقی مانده چشم به لغزش مس کرمان ۶۰ امتیازی و آلومینیوم اراک ۵۷ امتیازی دارند تا به لیگ برتر صعود کنند .

 

 

"دی اسپورت"

 

 

 

 

 

نوشته‌های تازه

اسفند 1403
ش ی د س چ پ ج
 11
12131415161718
19202122232425
26272829010203
04050607080910
11  

بایگانی‌ها