احمدزاده : در این زمین باید منتظر اشتباه حریف می‌ماندیم

سرمربی تیم ملوان معتقد است در زمین بابل نمی شد با کار تاکتیکی به گل رسید و به همین دلیل باید در انتظار اشتباه تیم حریف ماند .

محمد احمدزاده پس از پیروزی در دیداری سخت برابر تیم رایکای بابل گفت : بازی بسیار سختی را امروز انجام دادیم . زمین از حالت معمول خود به دور و بازی کردن در آن سخت بود . بازی در این زمین یعنی این که ما باید منتظر اشتباه حریف می‌ماندیم و البته آن ها هم باید در انتظار لغزش ما می ماندند تا بتوانند گلزنی کنند . شرایط زمین به گونه یی بود که نمی شد از روی فعالیت تاکتیکی به گل رسید و بنابراین باید منتظر اشتباه آن ها می ماندیم که همین اتفاق هم افتاد و ما فرصتی به دست آوریم و فکر می‌کنم به بهترین حالت هم از آن استفاده کردیم .

او ادامه داد : من فکر می‌کنم ما مستحق بودیم که در این بازی پیروز شویم . البته باید بگویم برد تیم ما با درخشش دقیقه ی ۹۰ مبین عشایر محقق شد . دروازه بان جوانی که نشان داد که آینده ی روشنی در انتظار اوست . از بازیکنان تیم تشکر می‌کنم که در بازی امروز توانستند امتیاز مهمی را به دست بیاورند و فکر می‌کنم نتایج ما در هفته های اخیر باعث شده تا هواداران هم اوضاع بهتری پیدا کنند و به تیم امیدوار شوند .

سرمربی ملوان درباره ی شروع اوج گیری تیم هم گفت : این اولین پیروزی ما خارج از خانه بود و فکر می‌کنم شرایط تیم به خوبی پیش می رود ، انشالله در هفته های آینده در جدول رده بندی هم می توانیم جایگاه بهتری برای خود دست و پا کنیم . من آینده ی خوبی در انتظار تیم می بینم و عملکرد ملوان در پنج دیدار اخیر که توانستیم به چهار پیروزی دست پیدا کنیم این را نشان می دهد .

 

 

"ورزش سه"

 

 

 

 

نوشته‌های تازه

اسفند 1403
ش ی د س چ پ ج
 11
12131415161718
19202122232425
26272829010203
04050607080910
11  

بایگانی‌ها