اتفاق خاصی رخ ندهد ، مشکی‌پوشان دیگر در لیگ دسته اول شرکت نمی‌کند

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی اعلام کرد ، در صورت رقم نخوردن اتفاقی خاص ، تیم مشکی‌پوشان دیگر در مسابقات لیگ دسته اول شرکت نمی‌کند .

مهدی برادران درباره ی شرایط باشگاه مشکی‌پوشان خراسان اظهار داشت : محمدرضا عباسی (مالک باشگاه مشکی‌پوشان) از ابتدا مایل به ادامه ی کار نبود و با توجه به مشکلات اقتصادی ، تا حدی می‌توانست هزینه‌های باشگاه را پرداخت کند . بارها با مسوولان جلسه گذاشتیم و از آن ها خواستیم به باشگاه کمک کنند ، اما اتفاق خاصی رخ نداد و هیچ مجموعه‌یی به باشگاه کمک نکرد .

وی ادامه داد : با این اتفاقات ، در عمل هیچ گزینه ی دیگری به جز کناره‌گیری از لیگ دسته اول پیش روی باشگاه نیست . امروز (یکشنبه) جلسه‌یی با آقایان عباسی ، رهبر و حسینی (مدیرعامل باشگاه مشکی‌پوشان) داشتیم . عباسی تصمیم گرفته است که مشکی‌پوشان دیگر در لیگ دسته اول شرکت نکند . در همین راستا با اعضای فدراسیون فوتبال هم صحبت کردیم تا این فدراسیون به باشگاه کمک کند . عباسی برای مجموعه ی فوتبال استان خراسان رضوی زحمات زیادی کشید ، اما متاسفانه زحمات بازیکنان و هواداران در این سال‌ها به خاطر نبود حامی از بین می‌رود . مانند این که بخواهیم به خاطر بی‌پولی ، فرزند خود را از بین ببریم .

رییس هیات فوتبال استان خراسان رضوی در پاسخ به این پرسش که آیا با این تفاسیر ، مشکی‌پوشان از لیگ دسته اول کناره‌گیری کرده است یا خیر ، گفت : بله ، مگر این که اتفاق خاصی رخ دهد . این تصمیم ، جمع‌بندی حاضران در جلسه بود . ما در غم و شادی باید کنار هم باشیم . نمی‌شود زمان پیروزی بگوییم کار ما بوده و زمان شکست کنار بکشیم . حتی هواداران خوب مشکی‌پوشان که به تیم تعصب داشتند ، گفتند که بهتر است کار تیم یکسره شود و مشکی‌پوشان بازیچه نباشد که هر روز خبر بدی از تیم منتشر شود .

برادران در مورد این که آیا هیچ شرکت و نهادی قصد کمک به باشگاه مشکی‌پوشان را داشته است یا خیر ، تصریح کرد : هیچ‌کس قصد کمک به باشگاه را نداشت . اگر شهرداری مشهد به اندازه ی کمک‌های شهرداری بندرعباس به تیم‌های این استان به ما کمک می‌کرد ، مشکل‌مان حل می‌شد .

 

 

"خبرگزاری تسنیم"

 

 

 

نوشته‌های تازه

اسفند 1403
ش ی د س چ پ ج
 11
12131415161718
19202122232425
26272829010203
04050607080910
11  

بایگانی‌ها