زارع : وصله‌هایی که می‌زنند به من و مکتبِ صالح نیا نمی‌چسبد

سرمربیِ تیمِ فوتبالِ ملوانِ انزلی گفت : 7 سال نتایج در بیرون از زمین برای ملوان طراحی می‌شود اما حالا که تیم ما شکلِ خوبی گرفته برای یک سری ها گران تمام شده است .

مازیار زارع در خصوص دیدار روز گذشته ی تیمش مقابل مس شهر بابک اظهار داشت : خدا را شکر می‌کنم که 3 امتیاز بازی را کسب کردیم . این نتیجه برای ما مهم بود ولی فاصله ی بازی در 5 روز تیم‌ها را تحت فشار می‌گذارد و این مساله کار را سخت کرده است . ما اگر مقابل مس شهربابک مساوی می‌کردیم یا می‌باختیم هم به تیم حریف تبریک می‌گفتم ، چون این تیم بسیار خوب و جاندار بود .

وی در خصوص این که مربی ویستاتوربین مدعی شده نتایج در بیرون از زمین به سود ملوان رقم می‌خورد ، عنوان کرد : 7 سال نتایج در بیرون از زمین برای ملوان طراحی می‌شود . وقتی ملوان شکل خوبی گرفته برای یک سری ها گران تمام شده است . اگر قرار بود نتایج در بیرون از زمین برای ما رقم بخورد ، در بازی با پارس جنوبی در زمین خودمان که در دقیقه ی 90 می‌توانستیم بازی را مساوی کنیم داور خطا و هند اعلام نمی‌کرد . آن زمان یک کلمه هم حرف نزدیم و نگفتیم نتایج بیرون از زمین طراحی می‌شود .

سرمربی تیم ملوان تاکیدکرد : من به سرمربی حریف (وحید رضایی) خیلی احترام می‌گذارم و حتی بعد از بازی نگذاشتم سمت داور برود ، چون به او گفتم که محروم می‌شود ولی ما با یک فوتبال خوب در حال حرکت هستیم ، در شان ملوان نیست این وصله‌ها را به این تیم بچسبانند . تا روزی که در این فوتبال باشم در سلامت کامل کار می‌کنم . من از مکتب بهمن صالح نیا هستم و اینجور وصله‌ها به من و ملوان نمی‌چسبد .

زارع در خصوص این که قرار بود بازی ها با حضور تماشاگران برگزار شود اما این اتفاق در لیگ یک نیفتاد ، گفت : اگر تماشاگر به ورزشگاه بیاید زور و قدرت ما بیشتر می‌شود و این مدل صحبت‌ها را از تیم‌های دیگر نمی‌شنویم . بازی های پرسپولیس و استقلال با تماشاگر برگزار می شود . ما ، نساجی ، نفت آبادان و … با تماشاگر جان می‌گیریم . امیدوارم اجازه بدهند مردم به ورزشگاه بیایند و با فاصله در استادیوم حضور پیدا کنند تا از دیدن بازی های تیم شان لذت ببرند .

 

"خبرگزاری فارس"

 

 

نوشته‌های تازه

اسفند 1403
ش ی د س چ پ ج
 11
12131415161718
19202122232425
26272829010203
04050607080910
11  

بایگانی‌ها