مازیار زارع ؛ از استعفا تا مدعیِ صعود

ملوان روزهای خوبی را در لیگِ یک سپری می کند و این تیم در دورِ برگشتِ بازی های لیگِ یک به تیمِ بهتری تبدیل شده است . تیمی که حتی می تواند داعیه ی صعود داشته باشد .

ملوان در دور رفت بازی ها امتیازات حساسی را از دست داد و تکرار شکست ها حتی در برهه یی موجب شد تا مازیار زارع مربی جوان ملوان از سمت خود استعفا کند که پژمان نوری این استعفا را قبول نکرد و از او خواست به کار خود با قدرت ادامه دهد و به جای جازدن ، بایستد و ملوانی بسازد که برای صعود به لیگ برتر تلاش کند که این چنین هم شد . ملوان چند هفته یی است که در لیگ یک خوب نتیجه می گیرد و دیروز در هفته ی بیستم بازی ها موفق شد تیم خوب رایکا را با یک گل شکست دهد . تیمی که اگر چه داعیه ی صعود ندارد اما در هفته های اخیر یقه ی مدعیانی چون بادران – پارس جنوبی و … را گرفته بود و پیروزی های ارزشمندی در برابر این تیم ها به دست آورد . 

ملوان 31 امتیازی در رده ی ششم جدول قرار دارد . تیمی که اختلافش با صدر 7 امتیاز و با تیم دوم 3 امتیاز است و ادامه ی این روند بدون شک به قوی سپید کمک خواهدکرد که دست کم به عنوان تیم دوم داعیه ی صعود به لیگ برتر داشته باشد . سه برد متوالی از سوی ملوان در سه هفته از دور برگشت بازی های لیگ یک به ترتیبی حاصل شد که ملوان ابتدا در هفته ی هجدهم بازی ها قشقایی را در شیراز با یک گل شکست داد ، در ادامه چوکا را در دربی گیلان یک بر صفر برد و دیروز با همین نتیجه از سد رایکا گذشت . شاید پیروزی هایی که ملوان در برابر حریفان در سه هفته ی اخیر به دست آورده پر گل نبوده اما امتیازات شیرینی برای ملوان به ارمغان آورد . امتیازاتی که موجب شد ملوان از نیمه ی پایین جدول به نیمه ی بالای جدول بیاید و مدعی صعود شود . حالا ادامه ی این روند مهم است . حتی بردهای ناپلئونی هم به ملوان کمک خواهد کرد که به لیگ برتر صعودکند .

 

 

"ورزش سه"

 

 

 

0 replies on “مازیار زارع ؛ از استعفا تا مدعیِ صعود”

  • سیاوش
    27 فروردین 1400 at 11:46 ق.ظ

    با توجه به نوع و روش بازی ملوان و این بازیکنان بی ثباتی که به این تیم اضافه شده اند . نمی توان گفت که ملوان با دو برد خانگی آن هم با اختلاف یک گل و دفاع سراسیمه و متزلزل ، مدعی صعود است . فراموش نکنیم همین تیم ملوان در بدترین شرایط سال های گذشته با سه گل در تهران از بادران شکست نخورده بود ؛ بهتراست پیش از این که آزمون های سخت تری را امتحان دهد ، قضاوت نکنیم .

نوشته‌های تازه

فروردین 1403
ش ی د س چ پ ج
 1314151617
18192021222324
25262728293031
01020304050607
0809101112  

بایگانی‌ها