میثاقیان : ملوان مانند استقلال و پرسپولیس است و اگر نباشد ، فوتبال هیچ لذتی ندارد

سرمربیِ تیمِ فوتبالِ ملوانِ بندرانزلی ، این تیم را مانندِ استقلال و پرسپولیس دانست و تاکید کرد اگر ملوان نباشد ، فوتبال دیگر لذتی نخواهدداشت .

اکبر میثاقیان درباره ی تساوی یک – یک تیم فوتبال ملوان بندرانزلی مقابل سپیدرود رشت اظهار داشت : 45 سال پیش در این مسابقه به میدان رفته بودم ، اما این دیدار الان حساسیت ویژه و بیشتری دارد . ما بازی تاکتیکی و بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم . بازی‌های لیگ یک ضربات کرنر ، ایستگاهی و پرتاب‌های اوت زیادی دارد و همه جای دنیا شرایط این‌گونه است .

وی با تمجید از شاگردانش تصریح کرد : به جز گلی که سپیدرود زد ، این تیم فقط یک شوت به سمت دروازه ی ما زد و دیگر موقعیتی نداشت . مسابقه از دقیقه ی 70 در اختیار ما بود و فرصت‌های گلزنی زیادی داشتیم . می‌توانستیم در این دیدار پیروز شویم ، اما فشار زیادی روی هر دو تیم بود که باعث شد کار سخت شود . تعویض مربی هم شوکی به سپیدرود وارد کرد و بازیکنان این تیم با تمام توان در زمین می‌دویدند .

سرمربی ملوان بندرانزلی درباره ی این که پاشازاده گفته بود ، ملوان موقعیت چندانی نداشت ، خاطرنشان کرد : خدا را شکر که بازی‌ها از تلویزیون پخش می‌شود و معلوم است چه کسی درست می‌گوید . به صحبت‌های همه ی مربیان احترام می‌گذارم ، اما فیلم بازی نشان می‌دهد حریف فقط یک شوت زد ، یک بار هم ما خطا کردیم و سپیدرود به گل رسید . با این تساوی کمی در جدول تکان خوردیم ، اما باید بالاتر بیاییم .

« تیم ما خیلی خوب کار کرد و در بیشتر دقایق بر سپیدرود مسلط بودیم . »، میثاقیان ضمن بیان این جمله به تسنیم گفت : ملوان در انتهای جدول است و فشار و استرس زیادی روی بازیکنان وجود دارد . ما در این شرایط باید با ذهنیتی مثبت بازی کنیم که خیلی سخت است . واقعاً در این مدت فهمیدم ملوان نباشد ، فوتبال هیچ لذتی ندارد و مردم خیلی این تیم را دوست دارند . ملوان مانند استقلال و پرسپولیس است و باید در لیگ برتر باشد .

اکبر میثاقیان , تیم فوتبال ملوان بندرانزلی , لیگ دسته اول فوتبال , تیم فوتبال سپیدرود رشت , فوتبال ,

وی در مورد قضاوت حسین زیاری در این مسابقه خاطرنشان کرد : داور بازی به من اخطار داد و مربی بدنساز ما را اخراج کرد . او نشان داد داور پُرجراتی است و قضاوت بسیار خوبی داشت . من این داور را نمی‌شناختم ، اما اصلاً نترسید و محکم داوری کرد .

سرمربی ملوان بندرانزلی با اشاره به برگزاری دربی «ال‌گیلانو» در غیاب هواداران بیان کرد : فوتبال بدون تماشاگران هیچ لذتی ندارد ؛ به‌خصوص برای تیم‌هایی چون ملوان که با تماشاگر نفس می‌کشند . در همه ی مسابقات دو تیم هستند ، چند مربی و سه داور . دیگر کسی روی سکوها نیست که جیغ بکشد و کسی را تشویق کند . با این حال مردم فوتبال را دوست دارند و بازگشت فوتبال باعث شد همه لذت ببرند .

میثاقیان درباره ی تقابل ملوانان با صدرنشین مسابقات در هفته ی بیست‌ونهم لیگ یک فوتبال اظهار داشت : ما شرایط خوبی در جدول نداریم و به بازیکنان گفتم همه ی بازی‌ها برای ما مانند فینال است . مس رفسنجان تیمی فوق‌العاده است و نتایج بسیار خوبی به دست آورده است .

وی در مورد بازیکنان کرونایی تیمش و اعتراض برخی تیم‌ها به برگزاری ادامه ی رقابت‌ها تصریح کرد : بازیکنان ما یکهو کرونا می‌گیرند و بعد پاک می‌شوند ! شرایط با شیوع مجدد کرونا خیلی سخت شده و ما که سن بیشتری داریم ، بیشتر می‌ترسیم . من در مشهد جرات نداشتم تا سر کوچه بیایم ، اما وقتی وارد کار می‌شویم ، شرایط فرق می‌کند و من کنار زمین هم ماسک نمی‌زنم . چون لب‌هایم خشک می‌شود و از این بابت عذرخواهی می‌کنم . تصمیم درباره ی مسابقات هم به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مربوط است .

 

 

"خبرگزاری تسنیم"

 

 

 

نوشته‌های تازه

اسفند 1403
ش ی د س چ پ ج
 11
12131415161718
19202122232425
26272829010203
04050607080910
11  

بایگانی‌ها