پورغلامی : خواسته ی من حمایت از تصمیمات دنیامالی و هیات مدیره ی ملوان است

از همه ی هواداران ملوان انتظار دارم ، که یکپارچه همچنان به حمایت خود از مجموعه ی ملوان ادامه داده و با پشتیبانی از تصمیمات مدیران باشگاه ، مقدمات شروع فصلی خوب و توام با موفقیت را فراهم نمایند .

اختصاصی “سپید نیوز” _ مدت هاست که کاربران سپیدنیوز در قالب کامنت و ایمیل و … خواهان مصاحبه با فرهاد پورغلامی هستند . پس از مصاحبه با بهمن خان صالح نیا این تقاضا بیش از پیش مطرح شد . طی تماسی که با آقای پورغلامی داشتیم ، ایشان اعلام کردند ، با توجه به این که هیات مدیره ی باشگاه درحال ارزیابی و گزینش سرمربی فصل آینده ی ملوان می باشد ، لذا اصول اخلاقی و حرفه یی ایجاب می کند که از هرگونه مصاحبه و خبری که شایبه ی فضاسازی دارد ، پرهیز کنیم تا هیات مدیره ی ملوان در فضایی آرام و کاملاً فنی و فوتبالی انتخابی شایسته و مناسب برای فصل آینده داشته باشد .

پس از تشکیل جلسه ی هیات مدیره و معرفی نادر دست نشان به عنوان سرمربی فصل آتی باشگاه ملوان ، مجدداً با اصرار بیشتری تقاضای خود را جهت مصاحبه با پورغلامی مطرح کردیم و بالاخره این کار انجام پذیرفت . با تشکر از ایشان ، ماحصل این گفت و گو به نظر شما می رسد .

***

سپید نیوز : آقای پورغلامی در حالی که گمانه زنی ها حاکی از انتخاب شما به عنوان سرمربی فصل آینده بود ، این چنین نشد ، آیا باشگاه ملوان با شما تماسی داشت ؟

– پس از پایان لیگ ، آقای رضاییان طی تماسی با من خواهان ملاقاتی حضوری شدند که نهایتاً جلسه یی دو ساعت و نیمه در منزل ایشان داشتیم . در آن جلسه ایشان اعلام کردند ، هدف هیات مدیره برای فصل آینده ، صعود قطعی به لیگ برتر می باشد که در پاسخ گفتم ؛ من هم با همین نگاه قصد حضور در ملوان را دارم ، چون نه خودم و نه هواداران مقام سومی را موفقیت ارزیابی نخواهیم کرد و اضافه کردم ، البته عوامل زیادی در این موفقیت دخیل هستند و خواسته ی مدیریت باشگاه و سرمربی از شروط لازم صعود به لیگ برتر است ولی به بقیه ی جوانب نیز باید توجه کافی داشت . سپس ایشان فهرست بازیکنان موجود را ارایه کردند که بازیکنان جوان و خوبی در آن وجود داشت و می بایست آن ها را هم از نظر فردی و هم بازی گروهی ارتقا داد و من این توان را در خود می دیدم و اعلام کردم که علاوه بر بازیکنان موجود باید از بازیکنان جوان و امید و سرباز نیز استفاده کرد تا از این طریق هزینه های باشگاه را مدیریت کنیم و پس از ارزیابی از داشته های خود در پست هایی که با کمبود بازیکن به خصوص بازیکن جایگزین مواجه هستیم ، چند بازیکن جدید جذب کنیم . می دانیم که لیگ 1 کاملاً فرسایشی است و همواره باید بازیکنان آماده و جایگزین را برای ادامه ی کار داشته باشیم . از نظر من تقریباً در همه ی پست ها دارای تک بازیکن مناسب هستیم ، البته در دفاع وسط و فوروارد نیاز به بازیکن داریم و باید علاوه بر نفرات اصلی بازیکنان مناسبی نیز در پشت سر آنان داشته باشیم .

من از خانواده و مکتب ملوان هستم و صرفه جویی در ذات ماست ، به خصوص که در چند سال اخیر ، تقریباً تامین اکثر هزینه های مالی به تنهایی بر عهده ی آقای دنیامالی بوده که الحق ایشان نیز ، خالصانه سنگ تمام گذاشتند که باید از ایشان تشکر و قدردانی نمود .

من به بومی سازی تیم اعتقاد جدی دارم ، اما این هدف می بایست طی یک پروسه ی تقریبا 3 ساله انجام گیرد و با توجه به حضور آقای پورنعمت در راس آکادمی تیم های پایه ی ملوان ، می توان ابراز امیدواری کرد که با تعامل ایشان و مربیان تیم های پایه ، به مرور روند بومی سازی با سرعت مناسب و منطقی انجام گیرد .

در مورد کادرفنی نیز صحبت کردیم و همچنین پاره یی از ابزار و امکانات مثل “جی پی اس” که هزینه های زیادی را شامل نمی شد ( قیمت تقریبی یک مجموعه ی 30 عددی زیر 130 میلیون تومان می باشد . )

روی هم رفته از نظر من جلسه ی خوب و رضایت بخشی بود و قرار شد طی سه تا چهار روز بعد ، جلسه ی هیات مدیره تشکیل و نظر نهایی اعلام شود که ظاهراً به خاطر انتخابات ، تشکیل جلسه ی هیات مدیره به بعد از انتخابات موکول شد .

p-f-03

سپید نیوز : در این میان تکلیف شما با پیکان چه گونه است ؟

– بله باید بگویم که من آخر همین هفته ی قبل به تهران رفتم و جلسه یی با آقای جلالی داشتم ، ایشان از من پرسید ؛ که شنیده ام با ملوان به توفق نهایی رسیده یی ؟ که به اطلاع ایشان رساندم ، با ملوان گفت و گوی مقدماتی صورت گرفته و ظاهراً من هم یکی از گزینه های ملوان می باشم .

در پاسخ به سوال ایشان که تصمیم ات چیست ؟ اعلام کردم ؛ که ملوان گزینه ی اول من است و منتظر تصمیم هیات مدیره ی ملوان هستم .

سپید نیوز : ارزیابی شما از سازوکار و نحوه ی انتخاب نادر دست نشان به عنوان سرمربی از سوی مدیران باشگاه چیست ؟

– من از جزییات امر به واقع بی خبرم . خواسته ی من از هواداران و مجموعه ی خانواده بزرگ ملوان ؛ حمایت از تصمیمات آقای دنیامالی و هییت مدیره ی ملوان است و از همین جا و از طریق سایت شما برای دوست خوبم آقای نادر دست نشان که از مربیان خوب فوتبال ایران است ، آرزوی موفیقت می کنم و امیدوارم با پشتیبانی و حمایت آقای دنیامالی و همکارانش ، ملوان  هرچه زودتر به جایگاه اصلی و شایسته اش که حضور در لیگ برتر است ، دست یابد .

من نیز کماکان مانند همیشه در جایگاه یک هوادار ملوان از هیچ گونه کمکی برای اعتلای باشگاه ملوان و پرواز قوی سپید انزلی دریغ نخواهم کرد .

سپید نیوز : شنیده شده ؛ یکی از دلایل عدم انتخاب شما ، مبلغ پیشنهادی بالا بوده ؟

– توجه کنید آقای رضاییان 13 سوال یا آیتم را برای مربیان تهیه کرده بودند ، دقیقاً سوال یا آیتم 9 ؛ مبلغ قرارداد بود ، که من آن را خالی گذاشته و تعیین مبلغ قرارداد را به عهده ی باشگاه گذاشتم ، لازم به تاکید نیست که دلیل و انگیزه ی حضور من در ملوان اصلاً مادی نبوده ، آن هایی که با من کار کرده اند ، می دانند که حداقل در مورد ملوان ، هیچ گاه مبلغ قرارداد الویت من نبوده است ، در مورد هزینه های تیمی نیز حدوداً به 7 بازیکن جدید نیاز داشتیم که 4 نفر از آنان سرباز بوده اند و از این 4 تن ، 2 نفرشان از بازیکنان سرباز در باشگاه پیکان بوده اند که در صورت حضور من در ملوان ، اعلام آمادگی برای حضور در ملوان کرده بودند . لذا هزینه ی تیمی که برای فصل جدید بسته می شد ، مبلغ مناسب و نسبتاً با صرفه یی بود .

سپید نیوز : من می خواهم دوباره کمی به عقب برگردم بالاخره برای خود شما روشن شده که دلایل عدم انتخاب شما چه بوده ، یا بهتر بگویم آیا «کارگروهی» در باشگاه ملوان ، برنامه های گزینه های مختلف را مورد ارزیابی قرار داده اند ؟ هواداران دوست دارند بدانند چرا پورغلامی با توجه به استقبال هواداران ، سرمربی ملوان نشد ؟

– ببینید من قبلاً پاسخ شما را دادم ، معمولاً بعد از دادن برنامه به باشگاه جلسه یی نیز برای دفاع از برنامه های خود با مدیران یا هیات مدیره برگزار می کنند . امسال ظاهراً چنین روندی طی نشد ، حداقل در مورد من چنین جلسه یی نداشتیم و باز همان طور که گفتم باید به تصمیم باشگاه احترام گذاشت .

p-f-02

سپید نیوز : آیا ممکن است اتفاقات سال گذشته ، موجب  دلخوری و کدورت شده باشد و تصمیمات امسال را تحت تاثیر قرار داده باشد ؟

– خب ، یکی از ویژگی هایی که انسان های موفق باید داشته باشد و در واقع هدیه یی ارزشمند از سوی خداوند است ، فراموشی است .

منظورم این است که باید بعضی اتفاقات و حوادث را به ورطه ی فراموشی سپرد . در غیر این صورت مانع پیشرفت و نگاه مثبت به آینده می شود .

خود من با یک ذهن پاک و همان طور که گفتم با انرژی و حس مثبتی ، پا پیش گذاشتم و خوب به یاد می آورم همان سالی که با ملوان هشتم لیگ شدیم و به فینال جام حذفی راه یافتیم ، پیش از شروع فصل هم چنین حس و حالی داشتم .

سپید نیوز : و صحبت پایانی شما ؟

– اعتقاد من این است ؛ قطعاً حکمتی در اتفاقات پیش آمده وجود دارد که اکنون بر ما پوشیده است .

بار دیگر از همه ی هواداران ملوان انتظار دارم ، که یکپارچه همچنان به حمایت خود از مجموعه ی ملوان ادامه داده و با پشتیبانی از تصمیمات مدیران باشگاه ، مقدمات شروع فصلی خوب و توام با موفقیت را فراهم نمایند و از یکایک هواداران بزرگ ملوان جهت محبت ها و حمایت های شان ، صمیمانه سپاسگزارم .

به امید فرصتی مناسب برای خدمت به ملوان بزرگ در زمانی مناسب .

لینک خبر در کانال تلگرام “سپید نیوز”

0 replies on “پورغلامی : خواسته ی من حمایت از تصمیمات دنیامالی و هیات مدیره ی ملوان است”

  • blank
    صامت
    5 خرداد 1396 at 10:46 ب.ظ

    آقا فرهاد دمت گرم ، واقعاً مصاحبه ات اشك من رو درآورد ، خيلي مردي ، واقعاً يك ملواني هستي و واقعاً اين ها لجبازي را به جايي را رسوندند كه بعد از اين كه ما را دادند دست پرسپوليسي هايي مثل استيلي و مايلي كهن و خوار ذليل كردند هنوز راضي نشدند ، حالا ميخواند پيش مازندراني ها ما رو سكه ی يك پول كنند . اگر اين آقاي دست نشان بيل زن بود باغ خودشو بيل مي زد ، يك تيم مازندراني را بالا مي آورد ، همين خونه به خونه ی بابل را مي كشيد بالا ، پول هم كه داشتند . يعني انزليچي ها اين قدر بي وجود و بي سرمايه اند كه از مازندران بايد مربي بياريم ؟

  • blank
    mehranneusha
    6 خرداد 1396 at 12:02 ق.ظ

    همچنان ، مثل هميشه … آرام و فداکار
    شخصیت همیشه دوست داشتنی ملوان ، واقعاً ، چرا !؟
    آقای دنیامالی ، چرا ؟؟
    آدمی که اين همه بهش ظلم کردید … چه شما چه محجوب و درودگر و … همه رو به بوته ی فراموشی می سپره و هدف و آرزوش فقط و فقط موفقیت ملوانه و بس .
    صمیمانه آرزو می کنم که نادر دست نشان به خونه به خونه برگرده و حتی سرمربی يه تیم لیگ برتری بشه تا اين بار ديگه آقا فرهاد پورغلامی رو به ملوان برگردونید …

  • blank
    صامت
    6 خرداد 1396 at 12:09 ق.ظ

    باور كنيد امسال مردم ديگه طاقت و تحمل نتايج بد رو ندارند ، آقاي دست نشان و هيات مديره فكر مي كنند مثل سال گذشته زمان مايلي كهن ، باز هم امسال چند هفته هواداران صبوري مي كنند ، كاملاً اشتباه مي كنند !
    آخه آدم عاقل يك اشتباه را چند بار تكرار مي كند ؟ چرا دهن كجي مي كنيد به هوادارا ؟ آقا كمي به جاي منافع خودتون به ملوان فكر كنيد . مثل پورغلامي مرد باشيد .

  • blank
    مهران
    6 خرداد 1396 at 2:05 ق.ظ

    واقعاً آدم تو كار اين هيات مديره مي مونه . چه طوري آخر آدم عاقل ، يك مربي چنين با شخصيت و با دانش و واقعاً از جنس و مكتب ملوان را بذاره ، بره دنبال امثال : استيلي ، مايلي كهن ، دست نشان ؟
    آقا خودزني ديگه از اين روشن تر ؟
    خبرنگار درست پرسيده ، اين ها قصد تلافي دارند رو دنده ی لج افتادند ، خب ديگه چرا ملت رو سر كار گذاشتند و اصلاً با اين بنده خدا جلسه گذاشتند ؟
    حالا دلت خنك شد آقاي دنيامالي ؟
    تلافي شكست انتخابات تهرانو كجا بايد دربياري ؟

  • blank
    جمشيد
    6 خرداد 1396 at 2:18 ق.ظ

    آقا يك بار ديگر مصاحبه ی بهمن خان را بخوانيد ، واقعاً تصميمات آقايان نقطه ی مقابل نظرات و توصيه هاي بهمن خانِ ، نظرات و تجربه هاي تمام اعضاي هيات مديره را جمع كنيد به اندازه ی نصف بهمن خان نه تجربه دارند نه تخصص دارند نه دلسوز ملوان هستند ، اينجا ظاهراً همه سر كاريم ، هدف اصلاً موفقيت ملوان نيست . سياسي ها دارند شطرنج خودشون را مي كنند و هواداران هم حرص و جوش مي خورند . چرا هي حال گيري مي كنيد ؟ بابا يك خرده هم انصاف داشته باشيد ، سر سوزن براي هوادارا ارزش قايل نيستيد حداقل به موي سفيد پدر فوتبال گيلان و بنيانگذار ملوان احترام بگذاريد …
    http://sepidnews.com/?p=8919

  • blank
    مهدی
    6 خرداد 1396 at 4:40 ق.ظ

    ایشالله آقا فرهاد عزیز تو لیگ برتر سرمربی ملوان خواهد بود .
    شاید اگه با فرهاد پورغلامی صعود نمی کردیم فرهاد سوخت می شد چون تنها مربی بومی که همه ی هواداران متفق القول قبولش دارن همین فرهاد پورغلامیه که بقیه ی بومی هامون اینجوری نیستن و فقط فرهاده که صد در صد همه پشتشن .
    در حال حاضر حضوردست نشان تصمیم بدی نیست و خیلی هم خوبه ؛
    همین خونه به خونه وقتی اومد هیچ کس شانسی برای صعودش قائل نبود
    ولی تا یک هفته به آخر همه ی تیم ها رو با یکسری جوون برد و شانس صعود اندک داشت .
    همین که باشگاه زود مربی انتخاب کرد و نموند یک هفته مانده به شروع لیگ عالیه و خیلی جلو می افتیم .
    به شخصه کار نادر رو قبول دارم و امیدوارم چند هفته زودتر مقتدرانه صعود کنیم .

  • blank
    مرتضی
    6 خرداد 1396 at 10:18 ق.ظ

    دمت گرم فرهاد خان . ای کاش بقیه ی پیشکسوتای ملوان این حیا و مرام و معرفت شما رو داشتند یا از شما یاد بگیرن . ایشالا فصل بعد توی لیگ برتر ناخدای ملوان هستی .

  • blank
    جمشيد
    6 خرداد 1396 at 12:07 ق.ظ

    ملواني واقعي همينه همينه
    هيات مديره تاسف تاسف
    دست نشان اشتباه اشتباه

  • blank
    پژمان
    6 خرداد 1396 at 12:15 ق.ظ

    الحق كه خيلي با مرامي فرهاد خان ، هميشه تو را نمونه ی يك پيش كسوت نمونه ميدونستم ، در روز هاي سخت يك انسان شخصيت خودشو نشون ميده ، و از نامردي درودگر و باندش با تو تا همين امروز يك بار نديدم كه از كوره در بري و هم ادب و مرامت را نشون دادي هم منافع ملوان را ، در واقع هيات مديره با هر انگيزه یي كه باشه خودشو از يك مربي با دانش و باشخصيت و يك كلام مرد و ملواني واقعي محروم كرد وگرنه براي تو كار زياده . خدا نگه دارت باشه و سربلند باشي .

  • blank
    فرهاد
    6 خرداد 1396 at 12:23 ق.ظ

    قدر زر زرگر شناسد …
    با سلام خدمت فرهاد خان عزيز ! هيات مديره ی ما يك نفر هم فوتبالي نيستند به حرف امثال بهمن خان هم كه گوش نمي كنند ، نتيجه اش ميشه همين : استيلي ، مايلي ، دست نشان در بالا بودن شخصيت و سواد فوتبال همين كافي كه فرد كارداني مثل مجيد جلالي دست از تو بر نمي داره . يار در خانه و ما گرد جهان مي گرديم !!
    سر اين ها به سنگ ميخوره ، اين خط اين نشان .

  • blank
    سعيد ملواني
    6 خرداد 1396 at 12:48 ق.ظ

    ايران ملوان فرهاد پورغلامي
    آقا فرهاد واقعاً شاگرد خلف بهمن خان و نمونه ی كامل يك ملواني واقعي هستي ، فرهادخان وقتي بر مي گردي سربلند مياي داداش ، آويزون اين و اون و آدم هاي سياسي نخواهي بود .
    سربلند كردي مكتب ملوان رو
    ملوان درسته از اسب افتاد اما از اصل نيافتاد .
    واقعاً : ايران ، ملوان ، فرهادپورغلامي

  • blank
    فرزانه
    6 خرداد 1396 at 4:51 ب.ظ

    با سلام خدمت دوستان خوب سپيدنيوز و تشكر بابت مصاحبه هاي خوب و بدون حاشيه با بهمن خان بزرگ و آقا فرهاد عزيز ، خواستم تقاضا كنم يك مصاحبه هم با شخص آقاي دنيامالي انجام بديد ، تا ما از افكار و نظرات ايشان در مورد ملوان با خبر بشيم . شايد اين طوري بتونيم منطقي كه پشت تصميمات باشگاه است را بفهميم واقعاً من نميتونم درك كنم : چرا استيلي ؟ چرا مايلي كهن ؟ چرا دست نشان ؟
    شايد ايشان دلايلي دارند كه ما بي خبريم و اگر بدونيم حداقل اين قدر حرص و جوش نمي خوريم .
    لطفاً اين پيشنهاد من رو پي گيري كنيد . باز هم از همه ی شما سپيدنيوزي هاي خوب سپاسگزارم .

  • blank
    mehranneusha
    6 خرداد 1396 at 6:03 ب.ظ

    واقعاً هم خانم فرزانه درست ميگه …
    يه مصاحبه هم با دنیامالی بذارين ، ببینیم حرف حسابش چيه آخه !؟
    شاید این آقایون مدیریت هم واسه خودشون دلیل موجهی دارن که اين جوری هوادارانو می ذارن سر کار …!؟

  • blank
    فرهاد مجیدی
    6 خرداد 1396 at 10:00 ب.ظ

    رشتی ها میگن تا دنیامالی تو ملوان باشه ما داماش رو هم میاریم لیگ برتر ، آخه رو چه حسابی ، کدوم مشاوره یی میرن دست نشان رو میارن در حالی که میدونن اونم دلش با ملوان و ملوانی نیست . راست میگن یه مصاحبه از این دکترای شهرسازی بگیرن ببینیم تو اون جلسه چی گذشته که تا دو روز قبل فرهاد سرمربی بود ، دقایق آخر لپ لپ میارن میدن رضاییان باز کنه ببینه کی از توش در میاد ، آقای دنیامالی دو ساله داری با یه استان لج می کنی ، راست گفتن در شهر بی کلانتر قورباغه هفت تیر کش میشه .

  • blank
    پویان
    7 خرداد 1396 at 3:42 ق.ظ

    سلام . منم موافق کامنت خانم فرزانه هستم . واقعاً چرا دیدگاه آقای دنیامالی رو نمی دونیم ؟ نمی پرسیم ؟ ببینیم آخه منطقش چیه ؟ به نظر من برای جلوگیری از خراب شدن احتمالی فرهاد در عدم صعود به لیگ برتر هستش ؟!

  • blank
    محمدرضايي
    8 خرداد 1396 at 1:28 ق.ظ

    واقعاً براي هيات مديره ی ملوان متاسفم ! اينآقا يعني دست نشان اونجور كه مسيج اش نشون ميده به همشهرياش گفته : منتظر جواب و تماس خونه به خونه هستم ! تا دوشنبه با ملوان قرار دادامضا نمي كنم ! باصطلاح ملواني ها را سركار ميذارم ! يعني خفت و خواري اين قدر ؟ مازندران كي در ليگ برتر و فوتبال ايران يك تيم معتبر داشت ؟
    چرا خود زني مي كنيم ؟ از آوردن ادم هايي مثل استيلي و مايلي كهن درس نگرفتيم ؟ آقايون شوراي جديد ، اينجوري مي خواهيد مسوولان اداري شهر را بومي كنيد ؟ يك مربي ملواني تو شهر پيدا نميشه ؟ فرهاد، نادر ، جواد ، … مگه تو انتخابات قول نداديد در همه ی ادارات از نيروهاي بومي استفاده خواهيم كرد ؟ ملوان نماد و ويترين كل شهر و ادارات و نهاد هاست ! قدم اول را بد برداشتيد ، رفوزه شديد !
    اون آقا هم انتقام شكست تو تهران را از ما انزليچي ها داره ميگيره ! هيچ منطقي تو اين چند سال تو تصميم گيری هاي ملوان نيست . استيلي پسرخاله ی كاشاني دوست و همفكرشه ، پس بدون كارنامه ميشه سرمربي ملوان كاسه و كوزه پاي ممي نوشته ميشه ، خلاصه روابط و اهداف سياسي با منطق فوتبال قاطي پاتي شده . فقط هول و تكان مونده براي ما هوادار ا!
    جمع كنيد اين بساطو ، براي شعور مردم احترام قایل بشيد …

  • blank
    ماهان آبای
    9 خرداد 1396 at 12:26 ق.ظ

    تشکر می کنم از دکتر دنیامالی
    که باز داره از ملوان حمایت می کنه و با آمدن مربی متخصص لیگ یک ، امید رو به مردم انزلی داره برمی گردونه .
    آقای پورغلامی تخصص تو لیگ یک نداره ولی آقای دست نشان متخصص تو لیگ یکه .

  • blank
    عشق ملوان
    9 خرداد 1396 at 1:19 ق.ظ

    آقاي محمدرضايي عزيز ! شوراي جديد هنوز مشغول به كار نشدن تامردادماه يعني هنوز آقاي بديعي فر تو هيات مديره ی ملوان هست تا مرداد اين آقايون هر كاري ميكنن تا شوراي جديد نتونه درودگرِ بياره و …

  • blank
    محمد علی
    9 خرداد 1396 at 1:30 ق.ظ

    آقای صامت عزیز !
    وقتی ایشون دوبار ملوان و جا گذاشت ، شما کجا بودید ؟ وقتی مدیرعامل شومن مون نتونست با 40 میلیون جریان زوران رو حل کنه و الان شده 1.300 میلیارد و سیصد شما کجا بودید .
    اینجا جای بحث نیست ولی نیاییم الکی دنیامالی و بکوبیم . اگه دنیامالی نبود ، ملوان هم مثل استقلال و تراکتور محروم میشد . تا حالا از خودت پرسیدی چرا نشد ؟

  • blank
    محمد علی
    9 خرداد 1396 at 1:36 ق.ظ

    درباره ی نظر یکسری از دوستان باید بگم واقعاً تاسفم می خورم که درباره ی دنیامالی این طور نظر میدن . چه کسی توان حمایت از ملوان دارد ؟ بدون شک حمایت دنیامالی از ملوان تو انتخابش خیلی ضرر کرد . یه سوال دارم آقای پورغلامی که برای منم عزیز هستش این اندازه تاوان داده برای ملوان ؟ شما از کسی انتقاد می کنید که تو دو فصل 14 میلیارد برای ملوان هزینه کرد و یک بار تو سر مردم شهرش نکوبید . شما محجوب رو به خاطر نمیارید اگه 100 میلیون خرج می کرد 100هزار بار می گفت . به خدا انصاف نیست .

  • blank
    محمد علی
    9 خرداد 1396 at 1:43 ق.ظ

    یک نکته ی دیگه هم باید بگم ، واقعاً نیاییم بدون منطق از پورغلامی دفاع غلط کنیم . ایشون آدم با شخصیتی هستند ولی گاهی اوقات بد ازش دفاع میکنن دوستان و نزدیکانش . این نوع دفاع کردن از ایشون منطقی نیست . زمان نشون میده که کی چه کاره است . در ضمن کجای ما هواداران ملوان شبیه رشتی ها هستیم . یک فصل تمام و کمال از سپیدرود حمایت کردند ولی ما چی . یک استادیوم 10 تا سکو 10 تا لیدر . 100تا سایت و کانال و صد هزار نظر و عقیده ی مختلف !!!
    بیاییم یک بار واقعگرا باشیم و اتحاد واقعی داشته باشیم و بتونیم ملوان و بیاریم بالا . به جای حرف زدن تو کانال ها و سایت ها بیاییم از ملوان حمایت کنیم . باشگاه نشون داده امسال دنبال صعود هستش باید ما هوادارا حمایت کنیم از تیم و باشگاه .

  • blank
    سامان
    9 خرداد 1396 at 3:07 ق.ظ

    ما مردم انزلی شباهت زیادی به مردمان کوفه داریم ، هیچ وقت نخواستیم که قدر انسان هایی که برای ما زحمت می کشند را بدانیم .
    با شناختی که من از مدیریت دکتر دنیامالی در این 2سال به دست آوردم ، پی بردم که دنیامالی می خواهد با فساد و باند بازی در این تیم مبارزه کند .
    انتصاب اردشیر پورنعمت نشان دهنده ی این ادعاست .
    کارهایی که دنیامالی و پورنعمت در حال انجام آن هستند ، شاید در کوتاه مدت جواب ندهد ولی شک نکنید که آینده ی بسیار خوبی برای تیم ملوان در راه است .

  • blank
    فاطمه
    9 خرداد 1396 at 3:17 ق.ظ

    مردم ما چرا این قدر فراموشکار هستند .
    مگه پارسال همین آقای پور غلامی ملوان رو به خاطر خانواده تو بدترین شرایط ول نکردن ، الان شده قهرمان برای این مردم ساده و فراموشکار .

  • blank
    mehranneusha
    9 خرداد 1396 at 5:56 ب.ظ

    خدمت خانم فاطمه و سایر دوستان باید عرض کنم که منظور آقا فرهاد از خانواده این بود که مسایل ملوان خانوادگیه و نباید اونو رسانه یی کرد ، واسه همین نگفت که ازش خواسته شده که قدیمی های ملوانو بذاره کنار و بی سر و صدا استعفا داد و رفت ، در حالی که احمدزاده همه چیز رو لو داد !!

  • blank
    سعيد مرادي
    9 خرداد 1396 at 6:37 ب.ظ

    دوست عزيز ( ماهان ، محمدعلي ، سامان ، فاطمه ) كه جملگي در واقع يك نفر و با يك نوع انشا و ادبيات زحمت كشيديد و نظرتان را اعلام كريد ، اگر هم مكرراً با يك اسم مثل همان محمدعلي وارد بحث مي شديد ، مشكلي وجود نداشت ، حق شماست كه در اين سايت كه اتفاقاً سايت بي حاشيه یي است و یا هر جاي ديگر نظرتان را اعلام كنيد ، ملوان متعلق به همه ی دوستداران ملوان از جمله من و شما و آقاي دنيامالي و … هست ، لابد خواستيد با تعدد اسامي ، اين طور القا كنيد كه چنين طرز فكري در بين ملواني ها ، طرفداران زيادي دارد ، اما نظر سنجي ها و مهم تر از آن اگر در سطح شهر و نه تنها فضاي مجازي ، بلكه كاسب و كارگر و صياد و كارمند و هواداران پيش كسوت و مو سفيد كرده ، مي بينيد كه كم تر با نظر شما كه محترم است ، همدلي وجود دارد . اين كه آقاي دنيامالي هزينه هاي ملوان را حالا با هر انگيزه یي ، تقبل مي كند ، جاي تشكر دارد ، اما دليل نمي شود كه تصميمات اش را نقد نكرد . اين كه انتخاب هاي گذشته اش در مورد مربي ملوان اشتباه بوده است ، شكي نيست ( استيلي ، مايلي ) من هم به نوبه ی خودم اميدوارم كه انتخاب دست نشان ، جواب بدهد و ما زودتر به ليگ برتر برگرديم ، اما پس مكتب ملوان و استفاده از سرمايه هاي نيم قرن ملوان چه مي شود ؟ فرقي بين ملوان تاسيس شده در سال 1348 با : بادران ، اكسين ، خونه به خونه ، داماش ، … كه خلق الساعه هستند ، نيست ؟
    شما كه از مواضع هيات مديره دفاع مي كنيد ، لطف كنيد از قول ايشان دلايل فني ارجحيت آقاي دست نشان به فرهاد خان پورغلامي را توضيح دهيد تا شايد هوادارن ملوان كه مانند من و مهم تر از اين ، شخصي مثل بهمن خان با كوله باري از تجربه و افتخارات متعدد كه اتفاقاً ارتباط خوبي بين اين دو وجود دارد و در انتخابات اخير حتي بهمن خان با پيام و ساير طرق شمالي هاي مقيم تهران را به راي دادن به آقاي دنيامالي دعوت نمود ، فكر مي كنند را قانع كنيد . من نظر بهمن خان را نمي دانم ، اما خودم تقريباً مطمئن هستم ، با عدم انتخاب پورغلامي قصد تلافي سال قبل را داشتند ، من به عنوان هوادار ملوان ، به نظر هيات مديره احترام و به توصيه ی پورغلامي در حمايت از اين تصميمات عمل مي كنم ، چون همان طور كه در اين مصاحبه پورغلامي اعلام كرد ، ملوان مهم تر از همه چیز است .

  • blank
    صامت
    9 خرداد 1396 at 10:07 ب.ظ

    دمت گرم سعيد آباي ، خواستم جواب بدم به دوستان كه همگي تايمي كه كامنت گذاشتند زمان هاشون نزديك همه ، مثل ؛ سامان خان و فاطمه خانوم ! ديدم شما زحمتش رو كشيدي ، واقعاً يك مصاحبه دوستان مدير انجام بدن ؛ بگن دليل ما براي انتخاب دست نشان اين هاست !
    حتي تو جلسه ی هيات مديره در مورد فرهاد بحث نكردند ، چون از قبل قرار بر اين بود ، فرهاد نباشه . فقط نادر را مطرح كردند ، راي آذرگون و نماينده غايب نيرو دريايي كه به دنيا مالي وكالت داده بود كه يكي بود ! فرماندار هم كه دهن دنيامالي را نگاه مي كرد ، بديعي فرد هم كه مثل نماينده ی شهر ، سايه ی فرهاد رو با تير مي زد ! با اين حال حتي فرهاد را به طور ظاهري براش راي گيري نكردند . بعدش آمدند خرابش كنند حرف درست كردن مبلغ فرهاد بالا بود . كه معلوم شد اخلاق را هم باختند ، چون فرهاد تو مصاحبه ميگه اصلاً من قيمت را گذاشتم به عهده ی باشگاه .
    پس بي خيال ارزيابي و برنامه و بقيه ی داستان ها ، موضوع حال گيري و تلافي و اين مايه ها بود.

  • blank
    محمد علی
    11 خرداد 1396 at 2:09 ق.ظ

    سلام مجدد ، در بسیاری از موارد دوستان چنان هماهنگ حمایت کردند از آقای پورغلامی و پشت سر هم که من هیچ انگی به آن ها نزدم و نخواهم زد ولی جالبه آقای صامت انگار جزو هیات مدیره بودند و تو جلسه حضور داشتند . برادر بزرگوار دنیامالی نیازی به حمایت من و امثال من نداره . چرا شمایی که خواستار برگشت دوران اوج ملوان هستید از انتخاب پورنعمت حرفی نمیزنی ! نکنه پورنعمت رو سیاسیون شهر آوردند ؟
    فرهاد پورغلامی سرمایه ی ملوان هستش و انسانی متشخص . فکر کنم دوران محجوب و درودگر رو یادتون رفته یک دست لباس برای تیم های پایه و رفتن تیم های پایه به سفر در دقیقه ی 90 با نصف پول درخواستی .
    خدایی ظلم می کنیم به خودمون و ملوان . بیاییم یار باشیم نه بار !
    محمد مایلی کهن انتخاب پنجم باشگاه تو فصل قبل بود . خود آقای پورغلامی خوب میدونه که اکثر قدیم های ملوان رو فصل قبل نمیخاست . چرا سوال نمی کنید ازش !
    یک مصاحبه بگیرید و ازش بخواهید که از قدیمی ها چند تاشون رو میخواست ؟
    البته این حرف ها فایده یی نداره .
    بیاییم حمایت کنیم از این انتخاب و سرمربی تا بتونیم دوباره به اوج برسیم .

  • blank
    مرتضی
    11 خرداد 1396 at 10:23 ق.ظ

    خیلی جالبه دوستان نظر دهنده اظهاراتی میکنن که حرفای خودشون رو نقض میکنن
    محمدعلی عزیز بنده متاسفانه شما رو نمیشناسم و معمولاً هم فقط خواننده هستم خیلی کم پیش میاد نظر بدم .
    ولی دوست عزیز شما خودت میگی دوستان پورغلامی گاهی اوقات ازش بد دفاع میکنن . خود شما همین کار رو دارین در قبال اقای دنیامالی انجام میدین . آقای دنیامالی (جز بار مالی که الحق و والنصاف به خوبی انجام داده) چه کارنامه ی مثبتی تونسته توی ملوان داشته باشه ؟
    تمام انتخاب و تصمیمات کاملاً غلط ایشون باعث شده ملوان به این روز بیوفته
    چرا آقای قلعه نویی حفظ نشد و ازش حمایت نشد ؟ حمید استیلی ، ممی احمدزاده محمد مایلی اینا رو کی آورد ؟ و تا لحظه ی آخر ازشون هم حمایت کرد ؟
    محمدعلی عزیز ملوان مال من هواداره مال این شهره ، نه واسه شخصی خاص که هرکاری هر تصمیمی دلش خواست بگیره و تسویه حساب شخصی بکنه ؛ تصمیم باید جوری گرفته بشه که به نفع من و توی هوادار باشه به نفع یک شهر باشه ، نه این که آقای استیلی به خاطر پول نگه داشته بشه و ازش حمایت بشه یا آقای مایلی کهن چون حمایت دنیامالی از خودش رو میبینه با یک شهر لج و لجبازی کنه و آخر سر هم دوستش آقای فریادشیران تو شبکه ی باران دور بزنه و بگه باشگاه پول نداشت در حالی که همه میدونیم نیم فصل اقای دنیامالی دست آقای مایلی رو واسه گرفتن مهاجم باز گذاشته بود و …
    اول بیاییم نگرش و دیدگاه خودمون رو تغییر بدیم و درستش کنیم . اول از خودمون شروع کنیم ، چون اون کسایی که پشت میز ملوان نشستند باید باید باید برای ما و به خاطر ما تصمیم بگیرن ؛ هم چنین آقای صامت عزیز باید از آقای دست نشان حمایت کنیم تا هرجور شده امسال بیایم لیگ برتر و امیدوارم که آقای دنیامالی تو انتخابش مثل دفعات قبل اشتباه نکرده باشه و اینو یاد بگیره که ملوان جای تسویه حساب شخصی نیست .

  • blank
    سعيد مرادي
    11 خرداد 1396 at 12:47 ق.ظ

    محمد علي عزيز ، همه ی آدم ها قابليت اشتباه كردن را دارند ، سياه و سفيد نبينيم ، من معتقدم امسال ، پورغلامي بهترين گزينه براي ملوان بود ، همچنين اعتقاد دارم پارسال اشتباه كرد كه انصراف داد ! علاوه بر اين اعتقاد دارم دنيامالي در اين چند سال با كمك كردن به ملوان بزرگواري كرد ، در عين حال در تصميمات مديريتي اشتباهات پياپي كرده ! آدم ها را مطلق به خيلي خوب و خيلي بد تقسيم نكنيم . اگر منافع و موفقيت ملوان براي همه ی ما از دنيامالي و پورغلامي و بهمن خان و شماي بزرگوار و بنده و هواداران مهم هست بايد يك سري گذشت ها و بزرگواري ها را انجام بديم ، شخصاً معتقدم هنوز فرصت هست و احتمالاً دست نشان جا خواهد زد ، ورود فرهاد و فراموش كردن گذشته ی دنيامالي ، كمك و حمايت همه ی ما ، موفقيت ملوان را تضمين خواهد كرد .

نوشته‌های تازه

اسفند 1402
ش ی د س چ پ ج
 11
12131415161718
19202122232425
26272829010203
04050607080910
11  

بایگانی‌ها