افرادی که وقت ندارند ، با سرعت بالاتر پیاده‌روی کنند

در صورتی که نمی‌توانید 10 هزار قدم در روز پیاده‌روی کنید ، می‌توانید تعداد قدم‌ها را کم تر کنید و بر سرعت خود بیفزایید تا به همان میزان فایده ببرید .

متخصصان ورزش پیشنهاد می‌کنند که افراد برای داشتن سلامتی در روز 10 هزار قدم پیاده‌روی کنند . بسیاری افراد نمی‌توانند به این هدف برسند زیرا زمان کافی برای این میزان پیاده‌روی را ندارند .

متخصصان اعلام کرده‌اند که افراد می‌توانند 3 هزار قدم در روز نیز پیاده‌روی کنند اما باید سرعت خود را افزایش دهند و شدت ورزش را بیشتر کنند تا همان میزان فایده ببرند .

یکی از متخصصان در این‌باره می‌گوید : هنگامی که بحث بر سر پیاده‌روی است ، هر چه بیشتر قدم بردارید ، بهتر است . با این حال می‌توانید با افزایش سرعت و شدت پیاده‌روی و برداشتن قدم‌های کم تر نیز به نتیجه برسید .

نتایج این بررسی‌ها در مجله ی پزشکی و علم ورزش منتشر شده است . پیاده‌روی یکی از بهترین روش‌ها برای رسیدن به سلامتی است . این ورزش نیاز به تجهیزات خاص ندارد و افراد با وضعیت بدنی متفاوت می‌توانند این ورزش را انجام دهند . انجام پیاده‌روی هرچند کم ، بهتر از داشتن زندگی ساکن است . پیشنهاد شده است که هر فرد در طول هفته 150 دقیقه ورزش کند . اگر بتوان با سرعت بیشتر در طول روز پیاده‌روی کرد ، می‌توان از فواید برداشتن 10 هزار قدم در روز با تعداد قدم‌های کم تری بهره برد .

 "ایسنا ؛ به نقل از سایت MNT"

نوشته‌های تازه

خرداد 1402
ش ی د س چ پ ج
 1112
13141516171819
20212223242526
27282930310102
03040506070809
10  

بایگانی‌ها